news-background
news-background

طراحان لباس سریال His Dark Materials برای پزشکان بریتانیایی اسکراب می‌دوزند

طراحان لباس سریال «نیروی اهریمنی او» (دانلود سریال His Dark Materials با لینک مستقیم) شبکه‌ی BBC و HBO برای پزشکان بریتانیایی خط مقدم مبارزه با کروناویروس اسکراب می‌دوزند.

این کمپین مبتکرانه توسط «دولسی اسکات» آغاز شده و او تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار دلار کمک مالی برای تأمین هزینه‌های دوخت لباس بیمارستان‌های محلی جمع‌آوری کرده است. این گروه شامل خیاطانی از سراسر بریتانیا می‌شود و انتظار می‌رود تا پایان هفته اسکراب‌ها را تأمین کنند. «کارولاین مک‌کال» طراح لباس سریال «دونتن ابی» (Downton Abbey) از این گروه حمایت کرده و به صورت رایگان خدمت‌رسانی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اسکات روز دوشنبه اضافه کرد: «با افتخار اعلام می‌کنم که این اقدام بسیار فراتر از انتظارات ما رفته – هم در مورد کمک‌های مالی و هم در مورد پیشنهاد همکاری. طراحان لباس بیشتری به ما ملحق شده‌اند و ما موفق‌ شده‌ایم پارچه‌ی بیشتری سفارش دهیم، اسکراب‌ها بیشتری بدوزیم و به مناطق بیشتری از کشور دسترسی داشته باشیم.»

فصل اول سریال فانتزی «نیروی اهریمنی او» با بازی «دفنه کین»، «روث ویلسون»، «آن ماری داف»، «جیمز مک‌آوی» و «لین مانوئل میراندا» و نویسندگی «جک تورن» نوامبر سال گذشته پخش شد و از مجموع ۹۰ نقد امتیاز ۸۱ درصد دریافت کرد. فیلمبرداری فصل دوم پیش از پخش فصل اول آغاز شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید