news-background
news-background

ضرر ۳۹ میلیون دلاری نت‌فلیکس با اخراج «کوین اسپیسی»

بر کسی پوشیده نیست که اخراج «کوین اسپیسی» پس از مطرح شدن اتهامات متعدد جنسی علیه او خسارت مالی سنگینی روی دست نت‌فلیکس گذاشته، اما به تازگی آمار دقیقی از تبعات این اقدام شبکه منتشر شده است.

نت‌فلیکس سال گذشته اسپیسی، نقش اول سریال پربیننده «خانه پوشالی» (House of Cards) را اخراج کرد و عرضه فیلم «گور» (Gore) او در مورد زندگی «گور ویدال» را هم لغو کرد. «بازفید» اخیراً در گزارشی فاش کرده که زیان وارد شده به شبکه پس از قطع همکاری با اسپیسی ۳۹ میلیون دلار بوده است.

با وجود آنکه نت‌فلیکس برای خروج شخصیت «فرانک آندروود» از «خانه پوشالی» به خود تردیدی راه نداد، اما هم‌بازیان او در سریال از جمله «رابین رایت» که اکنون به نقش اول سریال تبدیل شده، اظهار کرد که اسپیسی لایق فرصتی دوباره است و اینکه در مقاطعی سرنوشت سریال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته. رایت در مورد فصل پایانی سریال می‌گوید: «هیچ‌کس واقعاً نمی‌دانست چه کار کند. همگی در موردش فکر کردیم و گفتیم چرا هواداران را ناامید کنیم؟ باید سریال را طبق قرارداد و به صورتی که از ابتدا قرار بوده به اتمام برسد به اتمام رساند.»

فصل آخر سریال «خانه پوشالی» در تاریخ ۲ نوامبر از شبکه نت‌فلیکس منتشر می‌شود.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ آبان ۱۳۹۷ ۲۳:۴۰

اگه نتفلیکس با کوین اسپیسی کار میکرد بیشتر واسش بد میشد تا الان که این همه ضرر کرده رسما نابودش میکردن

نمایش اسپویل
۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۳۳

اگر اتهامی به شخص وارده شخض باید مجازات شه، نه شخصیتی که خلق کرده، نه مخاطبی که سال ها با اون شخصیت زندگی کرده. ببرن پدر اسپیسی رو در بیارن، ولی کاراکتر رو نابود کردن به نظرم بر عکس چیزی که تصور میشه خیلی غیر حرفه ای هستش

نمایش اسپویل
۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۰۴

حقشونه اصلا باید ورشکست میشدن

نمایش اسپویل
۵ آبان ۱۳۹۷ ۲۲:۰۵

حقشونه بی لیاقتا اين سريال رو خراب کرد و رفت !

نمایش اسپویل
۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۷:۴۸

اینجا کاش خود اسپیسی یه کلیپ میساخت جلو دروبین خطاب به نفتلیکس میگفت: فکر کردین با حذف کردن من ضرر نمیکنید سخت در اشتباهید همین الان جلو ضرر خود را بگیرید و ساخت فصل آخر سریال خانه پوشالی رو دوباره با من آغاز کنید وگرنه که هیچی بازم ضرر میکنید و من الان خیلی گرسنمه یکی دیگه از اون کباب دنده های خوشمزتو بیار فردی

نمایش اسپویل