news-background
news-background

صداپیشه Rick and Morty: انتظار برای فصل پنجم کوتاه‌تر خواهد بود

«کریس پارنل» صداپیشه‌ی سریال انیمیشن «ریک و مورتی» (دانلود سریال Rick and Morty با لینک مستقیم) وعده داده است که انتظار برای از راه رسیدن فصل پنجم کوتاه‌تر خواهد بود. صداپیشه‌ی شخصیت «جری اسمیت» در مصاحبه با «تی‌وی‌ لاین» می‌گوید این بار شرایط با گذشته متفاوت است و هواداران «ریک و مورتی» لازم نیست برای اپیزودهای جدید زیاد صبر کنند. شبکه‌ی Adult Swim در سال ۲۰۱۸ سفارش ساخت ۷۰ اپیزود جدید برای سریال را صادر کرد اما پاندمی ویروس کرونا روند تولید را صنعت سرگرمی را با موانعی مواجه کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پارل توضیح می‌دهد: «[دن و جاستین] خواستار امنیت شغلی بودند و تمایل داشتند که از ساخته شدن سریال اطمینان حاصل کنند تا آن‌ها به همراه نویسندگان سریع‌تر امور را پیش ببرند. ما به همین علت شاهد وقفه‌های کمتری در میان فصل‌ها خواهیم بود. و این بسیار رضایت‌بخش است که بدانی تمامی آن اپیزودها ساخته خواهند شد. امیدوارم که جری تا آن زمان در کنار سایرین باشد.»

سال گذشته در حین برگزاری نمایشگاه کامیک-کان، «دن هارمون» و «جاستین رویلند» در مصاحبه با مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» گفتند که فصل پنج سریال در حال توسعه است. در آن مصاحبه نیز، آن‌ها به هواداران اطمینان خاطر دادند که وقفه‌های طولانی تکرار نخواهد شد.

هارمون می‌گوید: «فکر می‌کنم با اطمینان بشود گفت که وقفه‌ی میان فصل‌های سوم و چهارم طولانی‌ترین و مسخره‌ترین وقفه‌ی سریال خواهد بود. نمی‌دانم چقدر سریع می‌توانیم سریال را توسعه دهیم، اما می‌دانم که وقفه‌ای چنین طولانی تکرار نخواهد شد. پیش از آغاز فصل چهارم، کارهای زیادی باید انجام می‌شد و همان‌گونه که جاستین گفت ما به معنای واقعی کلمه وقتی در حال تولید بخش‌های پایانی فصل چهارم بودیم متن فصل پنجم را هم به نگارش درمی‌آوردیم تا خودمان را به یک برنامه‌ی زمانی مشخص پایبند کنیم.»

او افزوده بود: «نمی‌خواهم کسی را امیدوار کنم، اما قرارداد ما به گونه‌ای تنظیم شده که اگر سریع و قدرتمندانه عمل کنیم امکان عرضه‌ی اپیزودهای بیشتر در یک زمان مشخص وجود دارد. اگر شبکه Adult Swim پس از آماده شدن اپیزودهای مقرر تمایل داشته باشد ما می‌توانیم اپیزودهای بیشتری تولید کنیم. امیدوارم چنین روزی برسد.»

نیمه‌ی دوم فصل چهارم (اپیزود ششم از فصل چهارم) «ریک و مورتی» ۳ می (۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۳۶

خداکنه هرسال یه فصلو بده بیرون

نمایش اسپویل