news-background
news-background

شیطنت مایکل فاسبندر در فیلم جدید ترنس مالیک

 

«سبک وزن» (Weightless) تازه‌ترین اثر ترنس مالیک سال آینده اکران می‌شود و به نظر می‌رسد که فیلمبرداری آن به پایان رسیده و آمادۀ نمایش باشد، اما کسی چه می‌داند. شاید مالیک سودای دیگری در سر دارد و باز هم اکران را به تعویق بیندازد، و به تدوین دوبارۀ فیلم دست بزند. از این رو هیچکس نمی‌تواند با اطمینان بگوید که فیلم آمادۀ نمایش است. همچون فیلم‌های قبلی مالیک پیش از اکران، جزئیات دقیقی از قصه در دست نیست، ولی می‌دانستیم که فیلم روی دو رابطۀ عاشقانۀ مثلثی در عرصۀ موسیقی تگزاس متمرکز است. اکنون اطلاعات بیشتری از داستان منتشر شده است.

براساس گزارش «The Times» مایکل فاسبندر در فیلم نقش یک شخصیت «لوسیفر» (شیطان) گونه را بازی می‌کند که کنسرت‌هایی مشترک با ایگی پاپ و جان لایدن، اسطوره‌های موزیک پانک برگزار می‌کند. طی سال‌های اخیر بعضی از سکانس‌های فیلم در فستیوال‌های موسیقی تگزاس فیلمبرداری شده و بازیگران در لابه‌لای کنسرت گروههایی مثل Iron & Wine به بازی در نقش خود پرداخته بودند. البته باز هم باید یادآور شد نمی توان با اطمینان گفت که چه میزان از آن فیلمبرداری‌ها در فیلم گنجانده خواهد شد.

رایان گاسلینگ، کریستین بیل، کیت بلانشت، رونی مارا، هیلی بنت، ناتالی پورتمن، بنیسیو دل تورو و هالی هانتر بازیگرانی هستند که قطعاً در فیلم حضور خواهند داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید