news-background
news-background

Resident Evil جدید یا هیولاهای روئین تن ارباب حلقه‌ها

خبرهای جدیدی از "Resident Evil: The Final Chapter" به گوش می رسد. این عنوان که قرار است پایانی بر دنیای رزیدنت اویل باشد، ظاهرا به سیم اخر زده و در ان سعی شده است الیس، ستاره ما را به کشتن دهد. اگر متوجه منظور ما نمی شوید یا تیتر خبر به نظرتان کمی عجیب است، پس بهتر است نگاهی به تریلری که در پایان پست برای شما قرار داده ایم بیاندازید!!!

بعد از تمام اتفاقاتی که در " Resident Evil: Retribution" افتاد حال در قسمت نهایی آلیس به شهر راکون (Raccon City ) که اولین بار تمام کابوس های وحشتناک سال ها پیش در آن شروع شد، بازگشته است.

اینطور که از تریلرهای فیلم پیداست، آلیس در میان ارتش انبوه مردگان متحرکی است که می خواهند کارش را به اتمام برسانند، قول می دهم اگر این صحنه را در تریلر ببینید، یاد دروازه های فیلم ارباب حلقه ها خواهید افتاد.

بی شک طبق معمول شرکت  Umbrella پشت تمام حوادث است؛ البته شاید این بار باید بگوییم تفاوتی در کار دیده می شود، بله الیس نه تنها که فرار نمی کند بلکه مستقیما به سمت این شرکت هجوم اورده است تا بلکه انتقام گذشته خود وانسان های بی گناهی که در این بین فدا شده اند را بگیرد.

یکی از اتفاق هایی که به جذابیت این عنوان تازه می افزاید بی شک حضور کلیر ردفیلد ( Ali Larter  ) می باشد، که بار دیگر باز گشته تا در این جهنم و رستاخیز مردگان متحرک در کنار آلیس باشد.

البته او تنها باز مانده ی بشریت نیست، در این فیلم لیان گلین ( Iain Glen ) را می بینیم  و او نیز باز گشته و در نقش دکتر خبیث " Isaacs" همچون قسمت دوم و سوم این سری سعی دارد در مقابل آلیس بایستد. به علاوه این بازیگران سوپر استار کره ای " Lee Joon-gi " نیز درنقش رهبر بی رحم آمبرلا در این فیلم حضور خواهد داشت. روبی رز نیز از سریال "Orange is the New Black" به عنوان بازیگر جدید در این برنامه حضور دارد تا در مقابل ارتش انبوه زامبی ها بجنگد.

این فیلم در سینمای آمریکا در 27 ژانویه و در انگلیس در 3 فوریه بر روی پرده سینما خواهد رفت.

مشاهده | دانلود جدیدترین تریلر رزیدنت اویل

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید