news-background
news-background

کمپانی فیلمسازی لجندری تنها نیم ساعت پیش از اعلام برادران وارنر از برنامه پخش فیلم‌های Dune و Godzilla در HBO Max آگاه شده است؛ «ناامیدی» دنی ویلنوو از این تصمیم؛ احتمال شکایت لجندری از برادران وارنر

بنابر بعضی از گزارش‌ها، لجندری تنها نیم ساعت پیش از اعلام وارنر از تصمیم استودیو در مورد پخش فیلم‌ها در شبکه‌ی HBO Max مطلع شده و حالا قصد دارد به آن اعتراض کند.

«لجندری اینترتینمنت» قصد دارد تصمیم استودیوی برادران وارنر در مورد انتشار فیلم‌های «تل‌ماسه» (Dune) «دنی ویلنوو» و «گودزیلا در برابر کونگ» (Godzilla vs. Kong) «آدام وینگارد» در شبکه‌ی HBO Max همزمان با سالن‌های سینما را به چالش بکشد. «ددلاین» و «ورایتی» گزارش داده‌اند که لجندری «همین امروز نامه‌هایی حقوقی را برای برادران وانر ارسال کرده و یا خواهد کرد.» برادران وارنر هفته‌ی گذشته تأیید کرد که تمامی فیلم‌های خود برای سال ۲۰۲۱ را همچون «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) همزمان با سالن‌های سینما در شبکه‌ی استریمینگ HBO Max پخش می‌کند. این فیلم‌ها به مدت ۳۱ روز در این شبکه در دسترس خواهند بود.

منابع نزدیک به لجندری می‌گویند سران این کمپانی تنها سی دقیقه پیش از اعلام عمومی برادران وارنر از این استراتژی جدید مطلع شده‌اند. این ماه گزارش شده بود که لجندری برای پخش «گودزیلا در برابر کونگ» با قراردادی ۲۵۰ میلیون دلاری با نت‌فلیکس مذاکره کرده اما کمپانی مادر وارنرمیدیا با این تصمیم مخالفت کرده است.

در گزارش‌های جدید آمده است که «لجندری اینترتینمت» و کمپانی‌های مادر آن، حدود ۷۵ درصد بودجه‌ی ۱۶۵ میلیون دلاری «تل‌ماسه» را تأمین و مبلغی در همین سطح برای «گودزیلا در برابر کونگ» هزینه کرده‌اند. مدیران لجندری نگران این مسئله‌اند که پخش فیلم در شبکه‌ی HBO Max، «زیست‌پذیری چندگانه را در دراز مدت» لکه‌دار کند.

فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» چهارمین قسمت از «دنیای هیولایی» لجندری پس از «گودزیلا» (Godzilla)، «کونگ: جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island)، و «گودزیلا: سطان هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) است. فیلم «تل‌ماسه» ویلنوو نیز از سوی دیگر، آغازگر یک مجموعه فیلم جدید است و از شش رمان علمی-تخیلی «فرانک هربرت» اقتباس خواهد شد. ویلنوو پیش‌تر تأیید کرده بود که به شرط تولید دو فیلم با کارگردانی این فیلم‌ها موافقت کرده است.

منابع نزدیک به برادران وارنر به «ورایتی» می‌گویند احتمال شکایت لجندری از برادران وارنر وجود دارد و «دنی ویلنوو» از این تصمیم وارنرها ناامید شده است. لجندری در سال‌های اخیر برای تولید سه‌گانه‌ «شوالیه تاریکی» (Dark Knight) «کریستفر نولان» با برادران وارنر همکاری کرده است.

«گودزیلا در برابر کونگ» در حال حاضر قرار است ۲۱ می سال ۲۰۲۱ پخش شود و فیلم پرستاره «تل‌ماسه» با بازی «تیموتی شلمی»، «اسکار آیزک»، «زندیا»، «جاش برولین» و دیگران ۱ اکتبر ۲۰۲۱ روی پرده برود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۰۱:۴۰

به نفع ما ایرانیها...به ضرر سینما

نمایش اسپویل