news-background
news-background

شکایت «بم مارجیرا» از «رفتار غیرانسانی» پارامونت و «جانی ناکسویل» در پی اخراج او از Jackass 4

مارجیرا ادعا می‌کند که قربانی «شکنجه روانی» بوده و وادار شده یک توافقنامه سلامت را امضاء کند.

 

«بم مارجیرا» یکی از ستارگان ابتدایی سریال «کله‌خر» (Jackass) ام‌تی‌وی از استودیوی پارامونت، همبازی سابقش «جانی ناکسویل»، «جفری ترمین» کارگردان، و «اسپایک جونز» تهیه‌کننده چندگانه، در پی اخراج از «کله‌خر برای همیشه» (Jackass Forever) شکایت کرده است.

«ورایتی» گزارش داده است که مارجیرا مدعی است که در سال ۲۰۱۹ وقتی در حال بازپروری بوده وادار شده یک توافقنامه سلامت امضاء کند و اگر چنین نمی‌کرده جایی در «کله‌خر برای همیشه» پیدا نمی‌کرده است. مارجیرا می‌گوید ترمین، ناکسویل و جونز او را برای امضای توافقنامه «تهدید و وادار» کرده‌اند. فیلمبرداری «کله‌خر برای همیشه» با مارجیرا آغاز شد اما به دنبال نقض آن توافقنامه، اخراج او را در پی داشت.

در گزارش «ورایتی» آمده است: «در این شکایت ادعا شده است که مارجیرا پس از مثبت شدن آزمایش «آدرال» خونش، در حالی که از ۱۰ سال قبل با تجویز پزشک «آدرال» مصرف می‌کرده است، اخراج شده. این شکایت رفتاری که با مارجیرا صورت گرفته را با «بریتنی اسپیرز» و ماجرای سرپرستی او تشبیه، و ادعا می‌کند که این بازیگر به سبب مشکلات روانی‌اش قربانی شده است.»

در این دادخواست آمده است: «رفتار غیرانسانی پارامونت با مارجیرا نباید روا باشد. مارجیرا به واسطه یک «توافق سلامت» قلابی شکنجه روانی را تحمل کرده، و بعد در نهایت به دلیل وضعیت روانی و محافظت‌شده‌اش اخراج شده، و اعتراضش به رفتارهای تبعیض‌آمیز به زیانش تمام شده.»

«هالیوود ریپورتر» نیز گزارش داده است که توافقنامه امکان اخراج فوری مارجیرا در پی سرپیچی او از سه بار دمیدن در یک دستگاه آزمایش در روز، انجام آزمایش ادرار هر دو هفته یکبار، آزمایش مداوم ریشه مو، و خوردن روزانه قرص مقابل دوربین فیس‌تایم با پزشکی که پارامونت استخدام کرده را فراهم کرده است.»

در بخشی از دادخواست آمده است که رفتار استودیو با مارجیرا به تمایل بازیگر به خودکشی انجامیده، درحالی که او هیچ‌یک از شرایط توافقنامه را نقض نکرده است. با این حال، مقاومت کرد تا اینکه «فرش را از زیر پای او کشیدند.» نمایندگان مارجیرا می‌گویند استودیو به خوبی مطلع بوده که این بازیگر باید با دستور پزشک «آدرال» مصرف می‌کرده و بدون اینکه از مارجیرا توضیح بخواهد او را اخراج کرده است.

«جانی ناکسویل» در مصاحبه‌های اخیرش اغلب از ارائه توضیح در مورد اخراج مارجیرا طفره رفته است. ستاره «کله‌خر» به مجله «جی‌کیو» گفته بود که تمایل داشته وضعیت مارجیرا بهتر شود: «می‌خواهیم بم خوشحال و سالم باشد و مساعدتی که می‌خواهد به او بشود. سعی کردیم به این سمت برویم. این تنها چیزی است که مایلم در این باره بگویم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹

چقدرم که خود فیلمش انسانیه

نمایش اسپویل