news-background
news-background

ملاقات «تامی شلبی» با «وینستون چرچیل» در پشت صحنه فصل ششم Peaky Blinders

«کیلین مورفی» در تصاویر پشت صحنه‌ی فصل ششم «پیکی بلایندرز» مقابل «نیل مسکل» بازیگر نقش «وینستون چرچیل» دیده شده است.

 

«کیلین مورفی» پنجشنبه گذشته در محل فیلمبرداری فصل ششم «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) در لیورپول در قالب نقش «تامی شلبی» و با لباس‌هایی شبیه به دهه‌ی ۱۹۳۰، مقابل نخست وزیر «وینستون چرچیل» با بازی «نیل مسکل» دیده شد.

مورفی ۴۴ ساله در تصاویر ابتدا با فلت کپ نمادینش و سپس برای گفتگو با نیل ۴۵ ساله بدون آن پوشش به چشم می‌خورد. آن‌ها در نزدیکی یکی از تریلرهای محل فیلمبرداری با یکدیگر گفتگو کرده و بعد به کار خود ادامه داده‌اند.

نیل سومین بازیگری است که نقش چرچیل را در این سریال بازی می‌کند. پیش از او «اندی نایمن» در فصل اول و «ریچارد مک‌کیب» در فصل دوم این نقش را ایفا کرده بودند. نیل در فصل پنجم برای این نقش انتخاب شد و برای فصل ششم و پایانی بازگشته است.

در تصاویر دیگر «سم کلافلین» ۳۴ ساله بازیگر نقش «اسوالد مازلی» سیاستمدار بریتانیایی دیده شده بود. ماه گذشته، تهیه‌کنندگان سریال سرنوشت شخصیت اسوالد را فاش کرده و با ارسال یک توییت گفته بودند که کلافلین برای بازی رد فصل ششم بازمی‌گردد.

ستاره‌ی «هانگر گیمز» (Hunger Games) نقش رهبر فاشیستی را بازی می‌کند که در دهه‌ی ۱۹۲۰ ظهور کرد و در دهه‌ی ۱۹۳۰ یکی از اعضای پارلمان شد. فصل ششم سریال «پیکی بلایندرز» وقایعی را روایت می‌کند که پس از ۷ دسامبر ۱۹۲۹ روی می‌دهند.

در ماه فوریه تصاویری از محل فیلمبرداری فصل ششم در منچستر منتشر شده بود، هرچند که داستان سریال در بیرمنگام می‌گذرد. بخش‌هایی از این سریال در کشور اسکاتلند فیلمبرداری شده است. فصل پنجم «پیکی بلایندرز» در حالی به پایان رسید که تامی به روی خود اسلحه کشید.

فیلمبرداری فصل ششم قرار بود بهار سال ۲۰۲۰ آغاز شود اما پاندمی سبب ایجاد وقفه تا ماه گذشته شد. «استیون نایت» نویسنده‌ی سریال اعلام کرده است که «پیکی بلایندرز» پس از فصل ششم «به شکلی دیگر» ادامه پیدا خواهد کرد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید