news-background
news-background

شرکت بتسدا از بازی جدید Indiana Jones رونمایی کرد

بر اساس تیزری که روز سه‌شنبه منتشر شد شرکت‌های بتسدا و ماشین گیمز در حال ساخت بازی جدیدی بر اساس فیلم‌های «ایندیانا جونز» (دانلود فیلم Indiana Jones با لینک مستقیم) هستند. در این ویدیو کوتاه که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد میزی پوشیده از ابزار جهت‌یابی و دفترچه یادداشت‌های مختلف دیده می‌شد و در آخرین لحظات، ویدیو با کلاه و شلاق به‌یادماندنی «ایندیانا جونز» به پایان رسید. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شرکت بتسدا در بیانیه‌ای اعلام کرد که اطلاعات بیشتری درباره این بازی در آینده نزدیک منتشر نخواهد شد. شرکت لوکاس فیلمز نیز در این پروژه همکاری خواهد کرد. شرکت بتسدا همچنین اعلام کرد که «تاد هاوارد»، تهیه‌کننده بازی‌هایی چون «الدر اسکورولز» (The Elder Scrolls) و «فال‌اوت» (Fallout)، به نمایندگی از این شرکت تهیه‌کنندگی اجرایی این بازی را بر عهده خواهد داشت.

بتسدا در توئیتی گفت: «شرکت ما در حال ساخت بازی جدیدی از «ایندیانا جونز» با داستانی نوین است و تهیه‌کنندگی اجرایی آن نیز بر عهده «تاد هاوارد» و همکاری شرکت لوکاس فیلم گیمز خواهد بود. مدتی طول می‌کشد تا اطلاعات بیشتری درباره این بازی منتشر شود اما ما بسیار خرسندیم که این خبر را به اشتراک بگذاریم.»

شرکت ماشین گیمز توسعه‌دهنده بازی «ولفنشتاین» (Wolfenstein) نیز در توئیتی همکاری خود در این پروژه را تأیید کرد:‌«ما به عنوان طرفداران بزرگ «ایندیانا جونز» بسیار مفتخریم که خبر ساخت این بازی با داستانی اصلی را اعلام کنیم. ما در این باره خیلی خوش‌حال هستیم و بی‌صبرانه منتظر انتشار خبرهای بیشتر در این باره هستیم.»

هنوز مشخص نیست که این بازی در چه پلتفرم‌های منتشر خواهد شد با توجه به این که ماکروسافت شرکت مادر بتسدا است. شرکت ماکروسافت هنوز در حال بررسی انتشار این بازی در پلتفرم‌هایی غیر از ایکس باکس است. البته انتشار اختصاصی بازی جدید «ایندیانا جونز» با داستانی منحصر به فرد در ایکس باکس بسیار خبر هیجان‌انگیزی است. هنوز زمان رونمایی بازی «ایندیانا جونز» مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید