news-background
news-background

شرط «برایان کرانستون» برای بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی

«برایان کرانستون» تا به حال در آثار سینمایی ابرقهرمانی براساس کتاب‌های کامیک ظاهر نشده، اما چندان هم به بازی در این فیلم‌ها بی‌علاقه نیست. وی اخیراً در مصاحبه با «اسکرین گیک» فاش کرده که مدت‌هاست بازی در نقش «مستر سینیستر» (Mr. Sinister) جهش‌یافته دنیای «اکس-من» را بررسی می‌کند.

کرانستون می‌گوید: «دوست دارم نقش ضدقهرمانی را بازی کنم که کمی باهوش‌تر از قهرمان قصه باشد و خیلی زود تسلیم او نشود. اگر اینگونه باشد حوصله شما را سر می‌برد.»

وی در توضیح شرط دوم خود می‌گوید: «نمی‌خواهم نقش یک شخصیت تکراری مانند کاراکتر «جیمز گوردون» (در داستان بتمن) را بازی کنم. نمی‌خواهم با کسی مقایسه شوم. چنین چیزی نمی‌خواهم. مایلم نقشی را برعهده بگیرم که تاکنون کسی انجام نداده باشد.»

«اسکرین گیک» یادآور می‌شود که یک بار در فیلم‌های مارول به شخصیت «آقای سینیستر» اشاره شده است. در صحنه‌ای که پس از تیتراژ پایانی «اکس-من: آپوکالیپس» به نمایش درآمد افراد شرکت مرموز «اسکس» را دیدیم که متعلق به «نتانیل اسکس» یا همان «آقای سینیستر» بودند. «اسکرین رنت» نیز گزارش می‌دهد که سینیستر قرار بوده در فیلم «جهش‌یافتگان جدید» (The New Mutants) ظاهر شود اما درنهایت نقش او از فیلمنامه حذف شده است. اظهار علاقه کرانسون به بازی در این نقش خبر بسیار خوبی برای فاکس و هواداران خواهد بود.

آخرین فیلم پرخرج کرانستون «پاور رنجرز» بود که سال گذشته با بودجه ۱۰۵ میلیون دلاری ساخته شد. او در سال ۲۰۱۷ درام «اهتزاز آخرین پرچم» (Last Flag Flying) به کارگردانی «ریچارد لینکلیتر» را هم روی پرده داشت و در انیمیشن «جزیره سگ‌ها»ی «وس اندرسون» صداپیشگی کرد. از کرانستون اوایل سال ۲۰۱۹ فیلم «آپساید» (The Upside) به اکران درمی‌آید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ مهر ۱۳۹۷ ۲۲:۵۶

مارول فقط مواد فروش کم داشت که اونم جور شد خداروشکر شرلوک و تیریون رو کشوندن الانم والتر وایت دارن میکشونن فقط مونده یکی از بازیگرای فرندز رو بیارن

نمایش اسپویل