news-background
news-background

رونمایی از شخصیت‌های Birds of Prey با انتشار اولین تیزر

اولین تصاویر از فیلم «پرندگان شکاری» (Birds Of Prey) رونمایی شد. در این ویدیو «مارگو رابی» در نقش «هارلی کوئین»، «ماری الیزابت وینستد» در نقش «هانترس»، «جورنی اسمالت-بل» در نقش «قناری سیاه»، «الا جی باسکو» در نقش «کاساندرا کین»، «رُز پرز» در نقش «رنه مونتایا»، «یوان مک‌گرگور» در نقش «سیاه نقاب» و «کریس مسینا» در نقش «ویکتور زاز» بازی می‌کنند.

این ویدیو ساعاتی پس از انتشار اولین تصویر از رابی در با گریم شخصیت «هارلی کوئین» منتشر شد. «کتی هان» کارگردان فیلم است و «کریستینا هادسون» نگارش فیلمنامه را برعهده دارد. فیلمبرداری پروژه اوایل ماه جاری میلادی در شهر لس آنجلس آغاز شده است.

در این فیلم رابی بار دیگر نقش «هارلی کوئین» از فیلم «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) را بازی کرده، اما شاهد معرفی شخصیت‌های دیگری در دنیای سینمایی دی‌سی (DCEU) خواهیم بود. «کاساندرا کین»‌ پایه‌گذار گروه زنانه‌ی «پرندگان شکاری» است و «رزی پرز» نقش کارآگاه شهر گاتهام «رنه مونتایا» را ایفا می‌کند. مک‌گرگور و مسینا نیز در قالب شخصیت‌های شرور قصه جلوی دوربین رفته‌اند.

هادسون پیش از این در مصاحبه‌هایی در مورد شخصیت‌های فیلم گفته بود: «من عاشق شخصیت هارلی شدم. او هم مرا به خنده می‌اندازد، هم می‌گریاند... شخصیت عمیق او کاملاً در مقابل ظاهر سبکسرانه، سطحی و شوخ و شنگش قرار می‌گیرد. حتی در کتاب‌های کامیک وقتی که در بهترین شرایط به سر می‌برد، در حال ارتکاب کاری شنیع است... و وقتی در بدترین شرایط قرار می‌گیرد، در حال ارتکاب عملی نیک است. چنین چیزهایی موجب جذابیت شخصیت او شده چرا که مردم در دنیای حقیقی همین گونه‌ رفتار می‌کنند. انسان‌های انگشت شماری وجود دارند که ذاتاً قهرمان یا شرورند. او میان همه چیز تعادل ایجاد می‌کند.»

فیلم «پرندگان شکاری» (Birds of Prey (and the Fantabulous Emancipation of one Harley Quinn)) در تاریخ ۷ فوریه سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

فیلم‌های بعدی دنیای سینمایی دی‌سی شامل «شزم» (Shazam) در تاریخ ۵ آپریل، و «واندر وومن ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۳۱

چکار دارن میکنن؟ victor zsaszباید کچل باشه

نمایش اسپویل