news-background
news-background

شبکه TNT فصل سوم سریال Snowpiercer را می‌سازد

شبکه‌ TNT سفارش ساخت فصل سوم سریال «برف‌شکاف» (Snowpiercer) را صادر کرد. «ورایتی» کمتر یک هفته پیش از پخش اپیزود اول از فصل دوم گزارش داده است که نت‌فلیکس فصل سوم را می‌سازد. فصل اول سریال از ماه می تا ژوئن ۲۰۲۰ روی ایر رفت و فصل دوم ۲۵ ژانویه از TNT پخش خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان سریال هفت سال پس از منجمد شدن زمین و تبدیل آن به مناطقی یخ‌زده روایت می‌شود و ماجراهای گروهی از بازماندگان بشر را بازگو می‌کند که در یک قطار بدون توقف ساکن شده‌اند و به سراسر زمین سفر می‌کنند. بی‌عدالتی اجتماعی، اختلافات طبقاتی و سیاست بقا مضامینی است که در سریال کاویده می‌شود.

«برف‌شکاف» یکی از پرحاشیه‌ترین پروژه‌های چند سال اخیر بوده است. تولید سریال چندین سال قبل آغاز شد و کارگردانان و نویسندگانی به پروژه ملحق و سپس جدا شدند و شبکه‌ی پخش‌کننده‌ی آن چند بار تغییر کرد. «جنیفر کانلی»، «دیوید دیگز»، «الیسون رایت»، «میکی سامنرن، «سوزان پارک»، «لینا هال»، «آنالیس باسو»، «سم اوتو»، «روبرتو اوربینا»، «شیلا وند»، «جیلین فلچر» و «شان بین» از جمله بازیگران دو فصل اول بوده‌اند.

در فصل اول فاش شد که شخصیت «ملنی کویل» با بازی کانلی پیش از آغاز حرکت قطار ویلفورد را به حال خود گذاشته تا بمیرد، اما در قسمت پایانی فصل، قطار دیگری به شکلی غیرمنتظره ظاهر شد و شخصیت بین از آن سر برآورد.

فصل دوم «برف‌شکاف» ۲۵ ژانویه (۶ بهمن ماه ۱۳۹۹) از TNT پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید