news-background
news-background

شبکه‌ اینترنتی جدید Peacock معرفی شد؛ ریبوت Battlestar Galactica ساخته می‌شود، احتمال بازسازی The Office

ان‌بی‌سی یونیورسال سرویس استریمینگ خود را «پیکاک» (Peacock) نام‌گذاری و اعلام کرد که این شبکه از آپریل ۲۰۲۰ (بهار ۱۳۹۹) و با ۱۵ هزار ساعت محتوا آغاز به کار می‌کند. این نام ارجاعی است به لوگوی رنگارنگ طاووس-گونه‌ی شبکه‌ی ان‌بی‌سی. این کمپانی علاوه بر این برنامه‌های ابتدایی خود را نیز که شامل ریبوت سریال‌های محبوب شبکه‌ی ان‌بی‌سی می‌شود رونمایی کرد.

شاخص‌ترین این پروژه‌ها، ریبوت سریال «بتل‌استار گلکتیکا» (Battlestar Galactica) به نویسندگی «سم اسماعیل» خالق سریال «آقای ربات» است. در این شبکه‌ی جدید در ضمن سیت‌کام محبوب «دبیرستان کالیفرنیا» (Saved By the Bell) را نیز با همکاری «تریسی ویگفیلد» و بازی «ماریو لوپز» و «الیزابت برکلی» برای مخاطبین معاصر بازسازی می‌کند.

دیگر پروژه‌های اریجینال پیکاک شامل یک کمدی جدید با همکاری «اد هلمز» و «مایک شور» تحت عنوان «رادرفورد فالز» (Rutherford Falls)، یک شوی هفتگی با حضور «امبر رافین»، یک مینی‌سریال به نام «آقای مرگ» (Dr. Death) با بازی «جیمی دورنان»، «الک بالدوین» و «کریستین اسلیتر»، مستند پشت صحنه‌ی شوی SNL تحت نام «نویسنده‌اش کیست» (Who Wrote That)، یک سریال اسپانیایی زبان (Armas De Mujler) با همکاری عوامل سریال پربیننده‌ی (La Reina del Sur)، و پایلوت سریال درام «صحبت بی‌پرده» (Straight Talk) با بازی «جیدا پینکت اسمیت» و کارگردانی «رشیدا جونز» می‌شود.

کمدی جدید «رادرفورد فالز» با نویسندگی هلمز و شور نویسندگان سریال «اداره» (The Office) سفارش ساخت یک فصل کامل را دریافت کرده است. ان‌بی‌سی یونیورسال تأیید کرده است که درام پرخرج یوتوپیایی «دنیای قشنگ جدید» (Brave New World) که شبکه‌ی USA سفارش ساختش را صادر کرده بود از پیکاک پخش خواهد شد.

سریال کمدی «پارک‌ها و تفریحات» (Parks and Recreation) شبکه‌ی ان‌بی‌سی نیز از اکتبر سال ۲۰۲۰ به صورت انحصاری تنها از سرویس پیکاک در دسترس قرار می‌گیرد. سریال «اداره» دیگر کمدی محبوب شبکه نیز ژانویه ۲۰۲۱ تنها از طریق این سرویس قابل مشاهده است.

علاوه بر این فیلم‌های «سریع و خشمگین» و دیگر عناوین استودیوهای یونیورسال پیکچرز، فکوس، دریم‌ورکس انیمیشن، و ایلومینیشن در انحصار سرویس پیکاک خواهد بود. سریال‌های اریجینال پیکاک از پاییز سال آینده و پس از اتمام رقابت‌های المپیک که بخش‌های از آن از این سرویس روی ایر می‌رود، پخش خود را از سر می‌گیرند.

«بانی همر» ریاست شبکه‌های کابلی ان‌بی‌سی یونیورسال می‌گوید استراتژی شبکه در ابتدا این است که به میراث خود متصل شود و سپس ریبوت‌های بیشتری را تولید کند. او وعده داده است که سریال «اداره» را در اولویت قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید