news-background
news-background

شبکه NBC پخش یکی از اپیزودهای سریال New Amsterdam با محوریت شیوع ویروس را به تعویق انداخت

«دیوید شولنر» خالق سریال مقاله‌ی کوتاهی در حمایت از تصمیم شبکه منتشر کرده است.

شبکه‌ی NBC تصمیم گرفت یکی از اپیزودهای سریال «نیو آمستردام» (دانلود سریال New Amsterdam با لینک مستقیم) با موضوع شیوع یک ویروس مرگبار در نیویورک را روی ایر نبرد. این سریال به نویسندگی «دیوید شولنر» اپیزودی با عنوان «پاندمی» (Pandemic) جلوی دوربی برده که به «درهای ما همیشه‌ باز است» تغییر نام پیدا کرده است. شولنر با انتشار مقاله‌ی کوتاهی از تصمیم شبکه برای به تعویق انداختن پخش اپیزود حمایت کرده و می‌گوید:‌ «دنیا در حال حاضر به بیش از داستان به واقعیت نیازمند است.»

شولنر در این یادداشت می‌گوید: «آنفلوانزا در بدترین شرایط سالی ۸۰ هزار آمریکایی را به کام مرگ می‌کشاند. ما می‌خواستیم چنین پیامی صادر کنیم و بهترین راه برای انتقال این پیام این بود که شما را چنان بترسانیم که دستان‌تان را در حین پخش آگهی‌های بازرگانی بشویید. ما به شما نشان دادیم که چه روی می‌دهد وقتی بیمارستانی مجبور می‌شود در پارکینگ بیمارستان موقت احداث کند به این علت که تمامی تخت‌ها پر شده‌اند. وقتی دکترها و پرستاران و نکنسین‌ها مجبورند چند شیفت پشت سر هم کار کنند به این دلیل که همکاران جایگزین‌شان بیمار شده‌اند. وقتی اضطراب حکمفرماست. وقتی مردم قرنطینه شده‌اند. وقتی مردم در حال مردن‌اند. گاهی، تصویر منعکس‌شده در آینه بیش از حد وحشتناک است.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شولنر می‌گوید عوامل و بازیگران سریال از جمله «دنیل دای کیم» به کرونا مبتلا شده‌اند اما وضعیت هر چهار مبتلا در حال بهبود است. او اضافه می‌کند هر چند مخاطبین به دیدن عناوینی مانند «شیوع» (Contagion) در این ایام علاقه‌ی بیشتری نشان می‌دهند، اما آن اپیزود سریال بحران کروناویروس نیویورک را بیش از حد از نزدیک به تصویر می‌کشد و امیدبخش نبود.

در نیویورک تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌ و ۲۰۰ نفر جان باخته‌اند. «بیزینس اینسایدر» گزارش می‌دهد که سه‌شنبه گذشته ۲۵۰۰ و چهارشنبه ۲۳۰۰ مورد جدید تأیید شده است.

شبکه‌ی NBC اخیراً برای تولید سه فصل جدید از سریال «نیو آمستردام» چراغ سبز نشان داده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ فروردین ۱۳۹۹ ۰۰:۱۰

به این میگن شعور رسانه !!!! نه 20:30 ما !!!

نمایش اسپویل