news-background
news-background

شبکه HBO Max فصل سوم سریال Warrior را می‌سازد

شبکه‌ی HBO Max اعلام کرد که فصل سوم سریال «جنگجو» (Warrior) را به تولید می‌رساند. دو فصل اول این مجموعه‌ی تلویزیونی از شبکه‌ی Cinemax روی ایر رفته است.

فصل اول «جنگجو» در سال ۲۰۱۹ و فصل دوم اکتبر سال گذشته پخش شد. این سریال بر اساس نوشته‌های «بروس لی» ساخته شده و داستانی در اواخر قرن نوزدهم میلادی در محله‌ی چینی‌های سان فرانسیسکو روایت می‌کند.

«اندرو کوجی»، «کی‌یران بیو»، «سلین باکنز»، «الیویا چنگ»، «داین دون»، «دین جگر»، «لنگلی کرکوود»، «ماریا النا لاس»، «هون لی»، «کریستین مک‌کی»، «داستین انگوین»، «میراندا ریسون»، «چن تانگ»، «جو تسلیم»، «جیسون توبین»، «جوانا وندرهام»، «تام وستون جونز» و «پری یونگ» از جمله بازیگران دو فصل اول «جنگجو» بودند.

«جنگجو» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «جاناتان تروپر» ساخته شده و «جاستین لین»، «دنیله وودرو» و «اندرو اشنایدر» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه با کمپانی «پرفکت استورم» بوده‌اند.

مخاطبین «جنگجو» که شخصیت‌پردازی، سکانس‌های هنرهای رزمی آن را تحسین می‌کردند، مدتی بود که منتظر روشن شدن سرنوشت سریال بودند. انتقال این درام تاریخی به HBO Max نشان از جنگ تمام عیار شبکه‌های استریمینگ برای جذب مخاطب دارد. این شبکه پیش‌تر اعلام کرده بود که فصل سوم سریال انیمیشن «هارلی کویین» (Harley Quinn) که دو فصل اولش برای DC Universe تولید شده بود را پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید