news-background
news-background

شبکه HBO مینی‌سریال دانمارکی The Investigation را پخش می‌کند؛ انتشار اولین تریلر

مینی‌سریال «تحقیقات» نسخه‌ی نمایشی یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های جنایی چندین سال اخیر است.

 

شبکه‌ی HBO امتیاز پخش مینی‌سریال «تحقیقات» (The Investigation) در مورد قتل «کیم وال» ژورنالیست در سال ۲۰۱۷ را خریداری کرد. این شبکه‌ی کابلی دوشنبه این هفته از اولین تریلر سریال رونمایی کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این مینی‌سریال تحقیقات پیچیده در مورد قتل وال که در سال ۲۰۱۷ برای مصاحبه با «پیتر مدسن» سوار یک زیردریایی شده بود را روایت می‌کند. روز بعد تکه‌های جسد وال در اطراف زیردریایی غرق شده پیدا شد. مدسن در سال ۲۰۱۸ به جرم ارتکاب قتل به حبس ابد محکوم شد.

در این مینی‌سریال «سورن مالینگ» (A Hijacking) نقش «ینس مولر» رئیس پلیس کوپنهاگن را بازی می‌کند. دیگر بازیگران سریال «پیلو اسبک» (Game of Thrones)، «پرنیلا آگست» (The Phantom Menace)، «رولف لاسگارد»، «لورا کریستنسن»، «آندرس یول»، «هانس هنریک کلمنسن» و «شارلوت مانک» خواهند بود. سریال «تحقیقات» شخصیت ینس و گروهش را برای یافتن حقیقت دنبال می‌کند.

«توبیاس لیندهولم» نویسنده‌ی سریال می‌گوید: «خلق سریال «تحقیقات» باعث افتخار من است. مسئولیت عظیمی در روایت رویدادهای واقعی وجود دارد. از این رو، از حمایت‌هایی که صورت گرفته از جمله از سوی بااستعدادترین و تحسین‌شده‌ترین بازیگران سوئدی و دانمارکی کمال قدردانی را دارم.»

لیندهولم در سال ۲۰۱۷ دو اپیزود از سریال «شکارچی ذهن» (Mindhunter) نت‌فلیکس را کارگردانی کرده است. او یکی از نویسندگان فیلم «یک دور دیگر» (Another Round) با بازی «مدس میکلسن» است.

مینی‌سریال «تحقیقات» دانمارکی ۱ فوریه از HBO پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید