news-background
news-background

شبکه HBO فصل سوم My Brilliant Friend را می‌سازد

یکی از تحسین‌شده‌ترین سریال‌های شبکه‌ی HBO برای فصل سوم بازمی‌گردد.

اپیزود پایانی فصل دوم «دوست نابغه‌ی من» (دانلود سریال My Brilliant Friend با لینک مستقیم) دوشنبه آینده پخش می‌شود، اما خیال هواداران این سریال تحسین‌شده‌ می‌تواند از تولید فصل سوم توسط HBO و RAI آسوده باشد. این درام با همکاری دو شبکه از مجموعه «رمان‌های ناپلی» نوشته‌ی «النا فرانته» اقتباس می‌شود و فصل سوم از کتاب «آن‌ها که می‌روند و آن‌ها که می‌مانند» (Those Who Leave and Those Who Stay) این مجموعه الهام گرفته خواهد شد.

«فرانچسکا اورسی» معاون مدیر برنامه‌سازی HBO می‌گوید: «ساخت سریال از آثار نفیس «النا فرانته» لذت‌بخش و امتیازی بزرگ بود. اینکه مخاطبین و منتقدین همچنان پذیرای داستان النا و لیلا هستند بر افتخار آن می‌افزاید. ما از تمام اعضای گروه به رهبری «ساوریو کوستانزو» به خاطر کار فوق‌العاده‌شان در فصل دوم قدردانی می‌کنیم. مشتاقیم تا بخش جدید از زندگی و دوستی النا و لیلا را بازگو کنیم.»

«دوست نابغه‌ی من» توسط «ساوریو کوستانزو» خلق شد و «مارگریتا مازوکو» و «گایا جیراچه» در آن به ایفای نقش پرداختند. سریال داستان دختری به نام «النا» و مهم‌ترین دوست زندگی‌ او را روایت می‌کند. او در سال ۱۹۵۰ در اولین سال مقطع ابتدایی با «رافئلا» برخورد می‌کند، اما همیشه او را «لیلا» می‌خواند. داستان کتاب‌ها در شهر ناپل روی می‌دهد و بیش از ۶۰ سال زندگی این و شخصیت را روایت و شخصیت اسرارآمیز «لیلا» دوست نابغه‌ی «النا» و به طریقی بزرگترین دشمنش را واکاوی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فصل اول «دوست نابغه‌ی من» در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و با استقبال منتقدین همراه بود. این فصل از منتقدین امتیاز ۹۳ درصد و از مخاطبین امتیاز ۹۲ درصد دریافت کرد. فصل دوم سریال نیز از مجموع ۱۱ نقد امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرده است.

«النورا آندرتا» مدیر بخش سریال‌های درام شبکه‌ی RAI می‌گوید: «با موفقتی که در میان مخاطبین ایتالیایی و بین‌المللی کسب شده، بزرگترین چالش «دوست نابغه‌ی من» که جاه‌طلبی بیشتر برای خلق داستانی پیچیده و معرفی قوه‌ تخیل ایتالیایی به جهان و حفظ تجربه‌ی زندگی در این کشور در مرکز قصه است، با اعلام تولید فصل سوم توسط RAI و HBO ادامه پیدا می‌کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید