news-background
news-background

شبکه HBO سفارش ساخت سریال The Last of Us را صادر کرد

شبکه‌ی کابلی HBO سفارش ساخت سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) را بر اساس بازی ویدیویی پلی‌استیشن و با نویسندگی «کرگ مازین» خالق سریال «چرنوبیل» (Chernobyl) و «نیل دراکمن» خالق بازی ویدیویی، و نیز «کارلین استراوس» تهیه‌کننده‌ی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) صادر کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این سریال محصول مشترک «سونی پیکچرز تله‌ویژن» و «پلی‌استیشن پروداکشنز»، «ورد گیمز» و «ناتی داگ» خواهد بود. شبکه‌ی HBO در حال حاضر اعلام نکرده است که سریال در قالب چند اپیزود ساخته می‌شود.

«آخرین بازماندگان ما» یک بازی اکشن و ماجراجویانه است که توسط «ناتی داگ» توسعه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۳ از طریق پلی‌استیشن منتشر شد. سریال داستانی در ۲۰ سال پس از نابودی تمدن امروز روایت می‌کند. «جوئل» یک بازمانده است که برای قاچاق یک دختر ۱۴ ساله به نام «الی» به خارج از منطقه‌ی قرنطینه‌شده استخدام می‌شود. این وظیفه‌ی به ظاهر ناچیز به زودی تبدیل به یک سفر بی‌رحمانه و غم‌انگیز می‌شود و این دو باید در سراسر ایالات متحده برای بقا تلاش کنند. بازی «آخرین بازماندگان ما ۲» امسال عرضه شده است.

«فرانچسکا اورسی» نایب رئیس برنامه‌سازی شبکه‌ی HBO می‌گوید: «کرگ و نیل در کارشان بهتر از هر کس دیگری‌اند. با وجود آن‌ها برای هدایت سریال به همراه «کارولین استراوس»، سریال بدون تردید هم با هواداران جان-سپرده بازی‌های «آخرین بازماندگان ما» و هم مخاطبین جدید این داستان ژانر-ساز ارتباط برقرار خواهد کرد. ما خوشحالیم که با ناتی داگ، ورد گیمز، سونی و پلی‌استیشن برای اقتباس از این داستان پیشگامانه و قدرتمند همکاری می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۲۳

قسمت دومش که مشکل زیاد داشت ( اسپول ) مرگ اول بازی برام مهم نیس یا اینکه با قاتلس بازی میکنیم یا اینکه اخر بازی چی میشه . ولی بعضی چیزاش خیلی مشکل داشت که بیشتر هم تقصیر هالی گروس نویسنده همکار نیل دراکمنه .

نمایش اسپویل