news-background
news-background

شبکه FX فصل سوم سریال What We Do In The Shadows را می‌سازد

خون‌آشام‌های استتن آیلند برای فصل سوم سریال «کارهایی که در تاریکی انجام می‌دهیم» (دانلود سریال What We Do In The Shadows با لینک مستقیم) شبکه‌ی FX بازخواهند گشت. این شبکه‌ی کابلی اعلام کرد که سفارش ساخت فصل سوم سریال را پیش از پخش اپیزود پایانی فصل دوم صادر کرده است. FX می‌گوید آمار بینندگان فصل دوم با میانگین ۳.۲ میلیونی در پلتفرم‌های دیجیتال از جمله هولو تا قسمت ششم، بیست و پنج درصد نسبت به فصل اول رشد داشته است.

این سریال ماکیومنتری براساس فیلمی به همین نام ساخته‌ی «تایکا وایتیتی» و «جیمین کلمنت» تولید شد و «مت بری»، «کیوان نوواک»، «ناتازیا دیمتریو»، و «مارک گویلن» در آن ایفای نقش کردند. داستان در مورد گروهی از خون‌آشام‌هاست که صدها سال است در نیویورک زندگی می‌کنند. وایتیتی و کلمنت از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال بوده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در فصل دوم «مارک همیل» ستاره‌ی «جنگ ستارگان» حضور کوتاهی در نقش یک خون‌آشام داشت. «نیک گرد» مدیر برنامه‌های اریجنال اف‌اکس اینترتینمنت می‌گوید: «بسیار خوشحالیم که مخاطبین و منتقدین از «تاریکی» استقبال کردند. تهیه‌کنندگان، نویسندگان و بازیگران فوق‌العاده‌ی ما هر هفته به ساختن یکی از طنزآمیز‌ترین و بهترین کمدی‌های تلویزیون ادامه دادند.»

نسخه سینمایی «آنچه در تاریکی انجام می‌دهیم» که زندگی گروهی از خون‌آشامان در ولینگتون، نیوزلند را روایت می‌کرد، در سال ۲۰۱۴ با بودجه ۱.۶ میلیون دلاری به تولید رسید و ۶.۹ میلیون دلار فروخت. «ویگو»، «دیکون»، و «ولادیسلاو» سه خون‌آشام قصه فیلم، با مصائب و مشکلات زندگی زمینی مانند پرداخت اجاره و ورود به کلوب‌های شبانه دست به گریبان بودند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید