news-background
news-background

شبکه FX سریال‌های American Love Story و American Sports Story را می‌سازد

فصل چهارم سریال «داستان جنایی آمریکایی» نیز در دست ساخت قرار دارد.

 

شبکه اف‌اکس و استودیوهای قرن بیستم اعلام کردند چندگانه «داستان آمریکایی» را گسترش می‌دهند و علاوه بر «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story)، «داستان جنایی آمریکایی» (American Crime Story) و اخیراً «داستان‌های ترسناک آمریکایی» (American Horror Stories)، دو اسپین‌آف جدید به نام‌های «داستان عاشقانه آمریکایی» (American Love Story) و «داستان ورزشی آمریکایی» (American Sports Story) را با تهیه‌کنندگی «رایان مورفی» و همکارانش می‌سازند.

«جان لندگراف» مدیر شبکه‌های اف‌اکس می‌گوید: «وقتی رایان مورفی با این دو اسپین‌آف و ایده‌هایش برای «داستان ورزشی آمریکایی» و «داستان عاشقانه آمریکایی» نزد ما آمد، فوراً فرصت را غنیمت شمردیم. آنچه که با «داستان ترسناک آمریکایی» آغاز شده بود، به شکل بعضی از بهترین برنامه‌های تلویزیونی نسل ما رشد کرد و نمونه قابل‌توجه‌اش «داستان جنایی آمریکایی» بود که همکاری جذابی میان رایان و همکارانش به وجود آورد.»

«داستان ورزشی آمریکایی» یک مینی‌سریال آنتولوژی توصیف شده که بر روی مهم‌ترین رویدادها و هویت‌های ورزشی تمرکز دارد و آن‌ها را با دنیای امروز تطبیق می‌دهد. فصل اول این سریال ظهور و سقوط «آرون هرناندز» فوق‌ستاره مسابقات ان‌اف‌ال را به تصویر می‌کشد و هویت، خانواده، حرفه، و خودکشی‌اش را بررسی می‌کند. این سریال از پادکست «گلادیاتور: آرون هرناندز» (Gladiator: Aaron Hernandez and Football Inc) اقتباس خواهد شد. «استو زیکرمن» که سابقه مشارکت در «آمریکایی‌ها» (The Americans) را دارد، نویسنده این مجموعه تلویزیونی است.

«داستان عاشقانه آمریکایی» در فصل اول بر روی ازدواج «جان اف. کندی جونیور» و «کارولاین بست» تمرکز خواهد کرد. شبکه اف‌اکس در توصیف این سریال می‌نویسد: «آنچه که به عنوان یک اتحاد زیبا برای این زوج جوان آغاز شد، و عموماً پایبندی آمریکایی دانسته می‌شد، زیر نگاه‌های مطبوعات زرد و ذره‌بینی بی‌رحمانه شروع کرد به از هم پاشیدن. با سقوط هواپیمای این مرد در اقیانوس در یک شب تابستانی ماساچوست، فشار این دوره از زندگی و شایعه‌های اختلافات خانوادگی، به مرگ‌هایی تراژیک انجامید.»

شبکه اف‌اکس فصل چهارم «داستان جنایی آمریکایی» را نیز با عنوان «استودیو ۵۴: داستان جنایی آمریکایی» () در دست ساخت دارد. این فصل از سریال بر روی «استیو روبل» و «ایان شریگر» تمرکز می‌کند که در سال ۱۹۷۷ دیسکوی خود در منهتن را به یک قبله‌گاهی برای ثروتمندان و سلبریتی‌ها تبدیل کردند. این دیسکو با پارتی‌های افسار‌گسیخته، موسیقی، سکس و مواد مخدر شناخته می‌شد.

«داستان ترسناک آمریکایی: دوگانه» (American Horror Story: Double Feature) و «استیضاح: داستان جنایی آمریکایی» (Impeachment: American Crime Story) عناوین بعدی در چندگانه «داستان آمریکایی» خواهد بود که به ترتیب ۲۵ آگست و ۷ سپتامبر پخش خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید