news-background
news-background

شبکه Discovery+ مستند رابطه جانی دپ و امبر هرد را می‌سازد

 

شبکه دیسکاوری+ جزئیات رابطه پرتنش «جانی دپ» و «امبر هرد» را در قالب یک مستند دو اپیزودی تحت عنوان «جانی علیه امبر» (Johnny vs. Amber) روایت می‌کند.

در قسمت اول «پرونده حقوقی دهه» میان این دو سلبریتی را از زاویه دپ بازگو می‌کند و نشان خواهد داد که چگونه بازی «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) احساس می‌کند که به یک دروغگوی ماکیاوولی ازدواج کرده که از هیچ تلاشی برای حفظ تصویر خود در اذهان عموم فروگذار نمی‌کند. در قسمت دوم توضیح داده خواهد شد که چگونه بازیگر «آکوامن» (Aquaman) با مرد رؤیاهایش ازدواج کرد اما دید که او به یک هیولای پرخاشگر و معتاد به مواد تبدیل شده است.

این مستند شامل مصاحبه‌هایی با وکلای هر دو طرف و نزدیکان آن‌ها و کلیپ‌های صوتی از آن‌هاست. «نیک هورنبی» و «فرن بیکر» تهیه‌کنندگان این مستند بوده‌اند.

هورنبی می‌گوید: «به واسطه این نوارها، ویدیوهای خانگی و پیام‌های متنی به نمایش در آمده در دادگاه، مخاطبین به بینشی نادر اما مهم در مورد ازدواجی می‌رسند که به شکلی تراژیک به انحراف کشیده شد، و اهمیت مشکل خشونت خانگی را بهتر درک می‌کنند.»

ستاره «ادوارد دست‌قیچی» (Edward Scissorhands) مدعی است که هرد با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» به شهرتش لطمه وارد کرده و موجب کنار گذاشته شدنش از چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» شده است. دپ درخواست غرامت ۵۰ میلیون دلاری کرده و می‌گوید هرد از تصاویر ساختگی برای اثبات خشونت خانگی استفاده کرده است. دادگاه ویرجینیا دپ و هرد قرار است در ماه مه سال ۲۰۲۲ برگزار شود.

«جانی دپ» به‌تازگی اجازه دسترسی به سابقه تماس‌های تلفنی همسر سابقش «امبر هرد» را از سوی دادگاه به دست آورد تا بی‌گناهی خودش را با اثبات برساند. وکلای هرد در چند ماه گذشته در تلاش بوده‌اند برگزاری دادگاه ۵۰ میلیون دلاری ویرجینیا را لغو کنند و می‌گویند حقایق پیش‌تر در دادگاه بریتانیا به اثبات رسیده است. اما قاضی «پنی ازکاریت» مخالفت کرده و معتقد است پرونده دپ و نشریه «سان» با پرونده شکایت ۵۰ میلیون دلاری او بسیار تفاوت دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۰۴:۲۷

:D

نمایش اسپویل
۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۰۳:۴۷

نگفته فقط تفاوت داره، گفته معتقده دادگاه لندن اصلا عادلانه نبوده چون خیلی از مدارک دپ اونجا نادیده گرفته شد و حتی اجازه استفاده از همشون رو نداشت چون پرونده رسانه ای بود نه درباره مسئله خشونت خانگی! خیلی از مدارک مهم تازه بعد از اون و در دادگاه ویرجینیا ارائه شد ؛ از جمله اینکه مشخص شد که امبر هرد یک قرون از اون پولی که تعهد داده بود به دو خیریه ACLU و CHLA ببخشه ، اهدا نکرده و خودش پولا رو برداشته، اما پنج سال تمام همه جا گفت من پولا رو اهدا کردم ، وکیلش اخیرا اعتراف کرد که خیر هنوز اهدا نکرده .. ولی قاضی اندرو نیکول از دادگاه لندن متأسفانه این مورد رو توی حکمش آورد که خانم هرد دنبال پول نبوده چون پول رو به خیریه ها بخشیده ، یعنی یعنی دروغی واضح که روش صحه گذاشت مردیکه!!!!!! مورد بعدی که ازش خبر داشت رسانه سان اما به عمد بررسی کارشناسی رو پیگیری نکرد ، فیک و جعلی بودن عکس های کبودی این خانم بود !!!! کارشناسی خبره در زمینه ویرایش عکس به تازگی عکس ها رو بررسی کرده و متوجه تناقص در متادیتای عکس های ارائه شده توسط امبر هرد به دادگاه شده ، مثلا عکسی که متادیتاش مال بعد از اکتبر ۲۰۱۸ بوده رو زدن مال حادثه دسامبر ۲۰۱۵ (پرتاب گوشی به صورت) ! حالام قراره اطلاعات گوشی و لپ تاپش رو دربیارن و اگه عکس های سلفی خودش از اون دوران دربیاد که هیچ کبودی ای نداره، تمام دروغاش معلوم میشه و کلی از مدارکش از پرونده حذف خواهد شد این مستند به شدت مغرضانه قراره گند بزنه به جانی دپ و کوه مدارکش ، همه می دونن اینو ولی امیدوارم جانی دپ دادگاهش رو پیروز بشه و بتونه بعدا ازشون شکایت کنه

نمایش اسپویل