news-background
news-background

شبکه CW فصل دوم Superman & Lois را می‌سازد

شبکه CW سفارش ساخت فصل دوم سریال «سوپرمن و لوییس» (Superman & Lois) را صادر کرد. این تصمیم در پی پربیننده شدن اپیزود ابتدایی سریال در این شبکه و همزمان با پخش اپیزود دوم اتخاذ شده است. این سریال اسپین‌آفی در دنیای «اروورس» شبکه CW بر اساس کتاب‌های کامیک است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این مجموعه، «تایلر هکلین» در نقش سوپرمن یا «کلارک کنت» و «بیتسی تولاک» در نقش لوییس در اسمال‌ویل ساکن و صاحب دو پسر نوجوان شده‌اند که شاید ابرقدرت‌های پدرشان را به ارث برده باشند. علاوه بر تولاک و هکلین، «دیلن والش» در نقش ژنرال «سم لین»، «امانوئل شریکی» در نقش «لانا لنگ» و «اریک والدز» در نقش همسر او، «آدام رینر» در نقش «مورگان اج»، و «وول پارکس» در نقش «استیسی فابر» بازی می‌کنند.

اپیزود ۹۰ دقیقه‌ای اول سریال هفته‌ی گذشته با ۱.۷۱ میلیون بیننده میانگین، پربیننده‌ترین سریال اسلات ۸ شب سه‌شنبه‌ شب‌های دو سال اخیر شبکه لقب گرفت. این سریال از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۵ درصد دریافت کرده است.

«سوپرمن و لوییس» به نویسندگی «تاد هلبینگ» سه‌شنبه شب‌ها از شبکه CW روی ایر می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۲۰:۱۷

وقتی این سوپرمن و لوییس رو توی کراس اور دیدم گفتم خیلی آبکی میشه ولی سنت شکنی کردن و بالاخره کار درست رو کردن! اصلا این سریال رو با بقیه سریالای cw مقایسه نکنید!

نمایش اسپویل