news-background
news-background

شبکه CW فصل دوم سریال Walker و فصل جدید ۱۱ سریال از جمله Flash و Riverdale را می‌سازد

شبکه‌ی اعلام کرد که اغلب سریال‌های در حال پخش خود را برای فصل بعدی بازمی‌گرداند. یکی از این سریال‌ها «واکر» (Walker) است که سفارش فصل دوم را دریافت کرد. این شبکه به شکل زودهنگام سفارش ساخت فصل جدید ۱۲ سریال را صادر کرده و این در حالی است که پاندمی کووید-۱۹ همچنان صنعت فیلمسازی را به‌شدت تحت تأثیر قرار داده. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

علاوه بر «واکر»، «تمام آمریکایی» (All American)، «بت‌وومن» (Batwoman)، «دلربا» (Charmed)، «افسانه‌های فردا» (Legends of Tomorrow)، «دودمان» (Dynasty)، «فلش» (The Flash)، «در تاریکی» (In the Dark)، «میراث» (Legacies)، «نانسی درو» (Nancy Drew)، «ریوردیل» (Riverdale)، و «رزول نیومکزیکو» (Roswell, New Mexico) همگی سفارش ساخت فصل جدید را دریافت کرده‌اند. این شبکه برای ساخت پنج اپیزود بیشتر برای فصل اول «واکر» و دو اپیزود بیشتر برای سریال «سوپرمن و لوییس» (Superman & Lois) چراغ سبز نشان داده است.

سریال‌هایی که هنوز سفارش ساخت فصل جدید را دریافت نکرده‌اند «سوپرمن و لوییس»، «کونگ فو» (Kung Fu)، و «جمهوری سارا» (Republic of Sarah) و «استارگرل» (Stargirl) بوده‌اند. تولید اپیزودهای بیشتر برای «سوپرمن و لوییس» احتمال ساخته شدن فصل جدید را افزایش داده است.

شبکه‌ی CW پیش‌تر اعلام کرده بود که سریال‌های «سوپرگرل» (Supergirl) و «آذرخش سیاه» (Black Lightning) پس از فصل آینده به پایان می‌رسند.

ماه گذشته «مارک پدوویتس» مدیر عامل CW گفته بود که برنامه‌ی او برای فصل آینده به دلیل مشکلات ناشی از پاندمی انعطاف‌پذیر خواهد بود: «در حال حاضر، ما احتمالاً با وضع موجود و هرآنچه که در اختیار داریم ادامه خواهیم داد زیرا اولاً جواب داده‌اند و ثانیاً ترجیح می‌دهم محتوایی شناخته‌شده روی ایر برود تا ناشناخته.»

با این تصمیم احتمال بازگشت تمامی سریال‌های درحال پخش شبکه افزایش پیدا می‌کند. پدوویتس اضافه می‌کند که از «موفقیت عظیم» سریال «واکر» خرسند است چرا که پربیننده‌ترین سریال شبکه در پنج سال گذشته بوده است. پخش سریال از ژانویه گذشته آغاز شد و «جارد پادالکی» نقش «کوردل واکر رنجر تگزاس» را بازی کرد که پس از دو سال به خانه بازمی‌گردد.

«تمام آمریکایی» برای فصل پنجم، «بت‌وومن» برای فصل سوم، «دلربا» برای فصل چهارم، «افسانه‌های فردا» برای فصل هفتم، «دودمان» برای فصل پنجم، «فلش» برای فصل هشتم، «در تاریکی» برای فصل چهارم، «میراث» برای فصل چهارم، «نانسی درو» برای فصل سوم، «ریوردیل» برای فصل ششم، و «رزول نیومکزیکو» برای فصل چهارم بازمی‌گردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید