news-background
news-background

شبکه AMC فصل پنجم Better Call Saul را تولید می‌کند

شبکه AMC در انجمن تابستانی منتقدین تلویزیونی تأیید کرد که فصل پنجم سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) تولید خواهد شد.

این خبر درحالی منتشر می‌شود که هنوز چند روزی به شروع پخش فصل چهارم سریال باقیست. AMC روز گذشته در ضمن اعلام کرده است که فصل بعدی سریال‌های «مک‌مافیا» (McMafia) و «از مردگان متحرک بترسید» (Fear the Walking Dead) را هم به تولید می‌رساند.

لحظاتی پس از ورود «چارلی کولیر» مدیر شبکه AMC، ساندنس و استودیوهای AMC به روی صحنه برای اعلام این خبر، «باب اودنکرک» به او ملحق شد. وی پس از سخنرانی کوتاهی در مورد نویسندگان سریال که «اکنون دیگر  واقعاً سریال را می‌شناسند» شلوارش را کمی پایین کشید تا از خالکوبی جدید و احتمالاً ساختگی‌ پشت بدنش که تاریخ پخش فصل چهارم سریال (۶ آگوست) را نشان می‌داد رونمایی کند. اودنکرک به شوخی گفت، «با خودم فکر کردم که این خالکوبی را کجای بدنم بزنم که همه بتوانند آن را ببینند؟»

فصل سوم پیش‌درآمد «Breaking Bad» رکورد پنجمین سریال درام پربیننده شبکه‌های کابلی در میان مخاطبین ۲۵ تا ۵۴ ساله را به نام خود ثبت کرده است. این سریال در طول سه سال گذشته ۲۳ نامزدی امی، سه نامزدی گلدن گلوب، سه جایزه از مراسم «انتخاب منتقدین»، و یک جایزه از صنف منتقدین تلویزیونی کسب کرده است.

در جریان برگزاری کامیک-کان امسال، «وینس گیلیگان» خالق سریال مدعی شد که فصل چهارم «بهترین فصل سریال» خواهد بود و فاش کرد که داستان «بهتر است با سال تماس بگیرید» و «برکین بد» به یکدیگر نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید