news-background
news-background

شبکه ABC فصل جدید ۱۳ سریال از جمله Stumptown را می‌سازد؛ ۵ سریال کنسل شد

شبکه‌ی ABC جمعه شب اعلام کرد که سفارش فصل جدید ۱۳ سریال خود برای فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ را صادر کرده که هشت مورد آن عناوین متن محور از جمله «استامپ‌تون» (دانلود سریال Stumptown با لینک مستقیم) و «دو-رگه-طور» (دانلود سریال Mixed-ish با لینک مستقیم) خواهند بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این شبکه علاوه بر «دو-رگه-طور» و «استامپتون»، سفارش ساخت فصل جدید «کدبانوی آمریکایی» (دانلود سریال American Housewife با لینک مستقیم)، «سیاه‌پوست-طور» (دانلود سریال Black-ish با لینک مستقیم)، «کانرها» (دانلود سریال The Conners با لینک مستقیم)، «گلدبرگ‌ها» (دانلود سریال The Goldbergs با لینک مستقیم)، «یک میلیون چیز» (دانلود سریال A Million Little Things با لینک مستقیم)، «تازه‌کار» (دانلود سریال The Rookie با لینک مستقیم)، و سریال‌های ریلیتی «مجرد» (دانلود سریال The Bachelor با لینک مستقیم)، «رقص با ستارگان» (دانلود سریال Dancing with the Stars با لینک مستقیم) و «شارک تنک» (دانلود سریال Shark Tank با لینک مستقیم) و نیز فصل جدید «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود» (Who Wants to Be a Millionaire) را صادر کرده است.

این عناوین به سریال‌های «آناتومی گری» (دانلود سریال Grey’s Anatomy با لینک مستقیم) می‌پیوندند که پیش‌تر سفارش ساخت دو فصل را دریافت کرده بود. «دکتر خوب» (دانلود سریال The Good Doctor با لینک مستقیم)، «ایستگاه ۱۹» (دانلود سریال Station 19 با لینک مستقیم)، و «الگوی آمریکایی» (دانلود سریال American Idol با لینک مستقیم) هم دیگر سریال‌هایی بودند که در هفته‌های گذشته سفارش ساخت اپیزودهای جدید را دریافت کرده بودند. به این ترتیب شبکه‌ی ABC تاکنون برای فصل آینده ۲۲ سریال تأیید شده خواهد داشت. تماشای انلاین فیلم خارجی.

سرنوشت سریال‌های «نانوا و دلبر» (دانلود سریال The Baker and the Beauty با لینک مستقیم) و «برای همیشه» (دانلود سریال For Life با لینک مستقیم) همچنان نامشخص است. شبکه‌ی ABC که برنامه‌های خود برای پاییز آینده را در ماه ژوئن اعلام می‌کند، آخرین شبکه‌ی ماهواره‌ای آمریکاست که سفارش تولید عناوین بسیاری را علی‌رغم پاندمی کرونا صادر می‌کند.

بسیاری از این سفارش‌ها قابل‌پیش‌بینی بودند. «کانرها» و «گلدبرگ‌ها» در بین چهار سریال کمدی پربیننده‌ی شبکه‌های ماهواره‌ای آمریکا قرار دارند، در حالی که «مجرد» یکی از پنج سریال پربیننده‌ی فصل در میان تمامی عناوین سرگرمی فصل بوده است. سریال «استامپ‌تون» با بازی «کوبی اسمالدرز» هم یکی از عناوین پربیننده در پلتفرم‌های دیجیتال است.

این در حالی است که چند سریال قدیمی‌تر ABC از جمله «خانواده‌ی مدرن» (دانلود سریال Modern Family با لینک مستقیم)، «مأمورین شیلد» (دانلود سریال Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D با لینک مستقیم) و «چگونه باید از مجازات قتل فرار کرد» (دانلود سریال How to Get Away with Murder با لینک مستقیم) همگی در این فصل به پایان می‌رسند.

ABC یکی از پربیننده‌ترین شبکه‌های ماهواره‌ای فصل بود و در ۱۰ هفته‌ی متوالی به تنهایی یا به صورت مشترک در رده‌ی اول پربیننده‌ترین شبکه در میان مخاطبین ۱۹ تا ۴۹ ساله قرار می‌گرفت.

این شبکه سریال درام جدید «اورژانس» (دانلود سریال Emergence با لینک مستقیم) و کمدی‌های «مکتبی» (دانلود سریال Schooled با لینک مستقیم) که اسپین‌آفی برای «گلدبرگ‌ها» بود، «والدین مجرد» (دانلود سریال Single Parents با لینک مستقیم) و «خدا به خیر کند» (دانلود سریال Bless This Mess با لینک مستقیم) را هم کنسل اعلام کرد.

کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که هر دو سریال «خدا به خیر کند» و «والدین مجرد» به نویسدگی «لیز مریودر» خالق سریال «دختر تازه‌وارد» (دانلود سریال New Girl با لینک مستقیم) با هم کنسل شوند، چرا که پس از کمدی پرچمدار «کانر‌ها» آمار بینندگان متوسطی داشت.

سریال «اورژانس» نیز با وجود نقدهای مثبت و تبلیغات گسترده پیش از انتشار، موفق نشد با مخاطبین ارتباط برقرار کند. این درام فراطبیعی از شبکه‌ی NBC‌ به ABC آمد و در آن شبکه توسعه پیدا کرده و سفارش ساخت اپیزود آزمایشی را دریافت کرده بود. «الیسون تالمن» در این سریال نقش رئیس پلیسی را بازی می‌کرد که دختر خردسالی را در کنار محل وقوع یک حادثه‌ی مرموز پیدا می‌کند در حالی که کودک چیزی از ماجرا به خاطر نمی‌آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید