news-background
news-background

شبکه ی «SyFy» داستان «Nightflyers» جورج مارتین را تبدیل به سریال می کند

«جورج مارتین» یکی از نویسندگان چیره دست ادبیات بین الملل به حساب می آید که بخش عمده ای شهرت خود را مدیون سریال موفق «Game of Thrones» می باشد.  سریال فانتزی مذکور که بر اساس داستان های «نغمه ای از آتش و یخ» این شخص ساخته می شوند، میلیون ها بیننده در سراسر جهان دارد و فروش بسیار بالای کتاب های این شخص نشان از مهارت وی در جذب مخاطبان دارد. حال بعد از گذشت چند سال از اقتباس شبکه ی HBO از داستان های این شخص، این بار نوبت به شبکه ی «SyFy» رسیده تا سریالی را بر اساس داستان «Nightflyers» وی بسازد. این داستان که در سال 1980 توسط جورج مارتین منتشر شد یکی از شاخص ترین آثار او در حوزه ی نویسندگی به حساب می آید. ماه پیش بود که سازندگان سریال خبر تولید آن را منتشر نمودند و حال بعد از گذشت یک ماه شبکه ی «SyFy» امتیاز پخش این سریال را به دست آورده است.

این سریال که نویسندگی آن بر عهده ی «جف باهلر» می باشد درون مایه ای فرا طبیعی و تخیلی دارد که در آینده و در زمانی که کره ی زمین رو به نابودی است به وقوع می پیوندد. به گفته ی سران شبکه ی مذکور، سریال«Nightflyers» داستان هشت دانشمند را روایت می کند که سعی دارند با موجودات فضایی ارتباط بر قرار کنند. تحقیقات، این افراد را به دور ترین نقاط منظومه ی شمسی می کشاند. جایی که اتفاقات ناگوار بسیاری در انتظار سفینه ی فضایی موسوم به «Nightflyer» می باشد.

تهیه کنندگی این سریال بر عهده ی «جین کلاین» ، «دیوید بارتیس» ، «داگ لیمان» و «الیسون روزن ویگ» می باشد. در سال 1987 یک فیلم سینمایی بر اساس این داستان ساخته شده بود که نویسندگی آن فیلم را «رابرت جف» بر عهده داشت. او در تیم تهیه کنندگان این سریال نیز حضور خواهد داشت. جورج مارتین که علاوه بر تکمیل مجموعه داستان های خود، روز های پر کاری را با تیم سازنده ی «Game of Thrones» سپری می کند در ساخت این سریال مشارکتی نخواهد داشت، چرا که هنوز قرار داد شبکه ی «HBO» با وی به اتمام نرسیده است.

در مورد تاریخ پخش این سریال اطلاعاتی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید