news-background
news-background

شباهت The Witcher به Game of Thrones در تصاویر جدید سریال

نت‌فلیکس می‌گوید فصل اول سریال «ویچر» (The Witcher) را در سال جاری میلادی عرضه می‌کند، اما هنوز تاریخ پخش آن را به صورت رسمی اعلام نکرده و این عنوان در جدول زمانی ماه نوامبر شبکه موجود نیست. بنابراین به نظر می‌رسد که شایعات حقیقت داشته باشند و فصل اول در ماه دسامبر منتشر شود.

تا آن زمان، شبکه اقدام به انتشار چندین تصویر جدید از پشت صحنه سریال از زوایای مختلف کرده است. این تصاویر که شباهت زیادی به فضای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) شبکه‌ی HBO دارند و در عین حال اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کنند را در ادامه مشاهده می‌کنید.

در اولین تصویر تنها چنگال‌های یک هیولا دیده می‌شود اما از آنجا که در حال لمس دست یک انسان است، عظمت آن قابل رؤیت شده. خوشبختانه به نظر می‌رسد که این هیولا کشته و روی یک اسب سوار شده باشد. در تصویر دیگر «گرالت» در جنگل در ردیابی چیزی است که در این نما دیده نمی‌شود. سومین تصویر «گرالت ریویایی» را در محل سکونت او نشان می‌دهد. از زبان بدن او بی‌قراری برداشت می‌شود و به نظر نمی‌رسد که گرالت تنها برای تازه کردن گلو به این مهمان‌خانه آمده باشد.

در تصاویر جدیدتر گرالت در حال مبارزه با شمشیر است و در پس زمینه چندین سرباز مسلح دیده می‌شوند. در تصویر دیگری که یادآور «نبرد حرامزادگان» در «بازی تاج‌وتخت» است یک شخصیت ناشناخته شمشیرش را آماده‌ی ضربه به دشمنی نامعلوم می‌کند. در تصویر بعدی «سیری» با بازی «فریا آلن» در حال دور شدن از یک جنگل برف گرفته است. در تریلر سریال که در نمایشگاه کامیک-کان سن دیه‌گو رونمایی شد، او در جستجوی گرالت سفری دراز آغاز کرده بود.

در تصویر دیگر گروهی از افراد بین دو دیوار بلند محاصره شده‌اند که به نظر «نویگارد» می‌رسد، شهری که با دیوارهای غیرقابل نفوذش شناخته می‌شود. اواخر این هفته باید منتظر انتشار گزارش‌های بیشتر در مورد «ویچر» بود چرا که «لورن اس. هیسریچ» نویسنده‌ی سریال ۳۱ اکتبر یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد و احتمالاً تاریخ پخش سریال به صورت رسمی اعلام می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۴:۲۵

به شخصه امید زیادی به این سریال دارم... و هرچه زمان جلوتر میره صبر کردن به شدت سخت تر میشه ?

نمایش اسپویل