news-background
news-background

شایعه: شبکه HBO Max پیش‌درآمد انیمیشن Batman: The Animated Series را می‌سازد

پس از آنکه اعلام شد «بتمن: سریال انیمیشن» (Batman: The Animated Series) در نهایت از پلتفرم DC Universe به شبکه‌ی جدید HBO Max برادران وارنر کوچ می‌کند، هواداران آینده‌ی این کارتن کلاسیک را روشن دیدند. حالا «کوین اسمیت» کمدین و بازیگر در پادکستش به این شایعه را مطرح کرده است که شبکه‌ی HBO Max در حال توسعه‌ی دنباله‌ای برای «بتمن: سریال انیمیشن» است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اسمیت می‌گوید: «من در این پروژه مشارکتی ندارم، اما این شایعه را از منبع بسیار موثقی شنیده‌ام... فکر می‌کنم جدی باشد به نظر من شایعه نیست، نمی‌گویم خودتان را آماده کنید اما ایده‌ای است که شکل گرفته و بسیار جذاب است.»

او اضافه می‌کند: «از شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد که آن سریال فوق‌العاده‌ی «هارلی کویین» را داشته، و اگر برگردند و پیش‌درآمد «بتمن» را بسازند پول پارو خواهند کرد... نباید خرابش کنند، دلیلی وجود ندارد، تا وقتی که گروه هنری کلیدی را داشته باشند، تا وقتی که «بروس تیم» [طراح شخصیت و انیماتور آمریکایی] مشارکت کند.»

این احتمال وجود دارد که چنین پروژه‌ای در توسعه در سال ۲۰۲۲ پخش شود. وارنرمیدیا و HBO Max تاکنون به این شایعه واکنش نشان نداده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید