news-background
news-background

شایعه: «کریس همسورث» در Gladiator 2 نقش پسر «ماکسیموس» را بازی می‌کند

«کریس همسورث» و «راسل کرو» در حال مذاکره‌اند تا فیلم «گلادیاتور ۲» را تولید کنند.

 

پس از گذشت بیش از دو دهه از اکران فیلم تحسین‌شده و پرفروش «گلادیاتور» (Gladiator) به کارگردانی «ریدلی اسکات»، «دیلی میل» گزارش داده است که «کریس همسورث» ستاره‌ی استرالیایی فیلم‌های «ثور» (Thor) و «راسل کرو» بازیگر نقش «ماکسیموس» در این فیلم، در حال مذاکره‌اند تا «گلادیاتور ۲» را تولید کنند. قسمت اول ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و ۱۱ نامزدی اسکار را کسب کرد.

منابع نزدیک به پروژه به «نیو آیدیه» می‌گویند همسورث و کرو به دقت در حال بررسی ایده‌های مطرح شده‌اند و ساعت‌ها وقت صرف خواندن فیلمنامه‌ها کرده‌اند. تولید «گلادیتور ۲» اولین بار در سال ۲۰۱۸ گزارش و ادعا شد که داستان دنباله ۲۰ تا ۳۰ سال پس از مرگ «ماکسیموس» با بازی کرو روی می‌دهد.

یکی از منابع می‌گوید: «راسل فکر می‌کند که [کریس همسورث] تنها مردی است که می‌تواند در دنباله نقش پسرش را بازی کند.» او ادعا می‌کند که این دو بازیگر پس از ملحق شدن کرو به «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) به کارگردانی «تایکا وایتیتی» در سیدنی، رابطه‌ی صمیمانه‌تری پیدا کرده‌اند.

در ماه مارس تصاویر همسورث و کرو به همراه دیگر عوامل فیلم «عشق و تندر» از جمله «ناتالی پورتمن»، «جف گلدبلوم» و «تسا تامپسون» در حین تماشای یک بازی راگبی در سیدنی منتشر شده بود. فیلمبرداری «عشق و تندر» در سیدنی از ۲۶ ژانویه آغاز شد و تصاویر بازی همسورث و پورتمن در نقش‌های قبلی خود در «دنیای سینمایی مارول» درز کرد.

پیش‌تر گزارش شده بود که همسورث یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «رهگیر» (Interceptor) نت‌فلیکس با بازی همسر اسپانیایی‌اش «السا پاتاکی» است. این فیلم اکشن در مورد زنی است که می‌خواهد دنیا را از ۱۶ موشک هسته‌ای نجات دهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید