news-background
news-background

شایعه: «هنری کویل» از بازی در نقش سوپرمن کناره‌گیری کرده است

دنیای سینمایی DC سوپرمن خود را از دست داد. بنابر نوشته هالیوود ریپورتر، این کناره‌گیری پس از به بن‌بست خوردن مذاکرات استودیوی برادران وارنر با کویل برای حضور کوتاهش در فیلم «شزم!» به سبب تداخل در برنامه‌های وی رخ داده است.

به این ترتیب وارنر تا چند سال آینده فیلم سوپرمنی نخواهد ساخت و در عوض توجه خود را به توسعه فیلم از پیش اعلام شده «سوپرگرل» معطوف می‌کند. کویل هم از سوی دیگر می‌تواند با خیالی آسوده به سراغ فیلمبرداری سریال «ویچر» برای نت‌فلیکس برود. کویل در فیلم «سوپرگرل» نقش نخواهد داشت زیرا این فیلم داستان «کارا زور-ال» (سوپرگرل) نوجوان کریپتونی را روایت می‌کند.

در گزارش هالیوود ریپوتر ضمناً آمده است که «بن افلک» هم به دنبال جدایی کویل از DCEU جدا می‌شود و دیگر بازی نقش بتمن را برعهده نمی‌گیرد. پیش‌تر اعلام شده بود که «مت ریوز» کارگردان فیلم اختصاصی بتمن به دنبال بازیگری جوانتر برای ایفای این نقش است.

«هنری کویل» سه بار برای برادران وارنر نقش «سوپرمن» را بازی کرد. وی برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در «مرد پولادین» در این نقش ظاهر شد و سپس در سال ۲۰۱۶ در فیلم «بتمن دربرابر سوپرمن: طلوع عدالت» در قالب این نقش با شوالیه تاریکی به مبارزه برخاست و در نهایت سال گذشته برای سومین بار و ظاهراً‌ آخرین بار در فیلم «لیگ عدالت» این شخصیت را به تصویر کشید.

برخی منابع خبری از نارضایتی استودیو از فیلم‌های قبلی سوپرمن حکایت می‌کنند و برخی دیگر این اقدام برادران وارنر را در تلاشی برای راه اندازی مجدد آثار سینمایی دی‌سی می‌دانند.

به فاصله اندکی پس از انتشار این خبر، برخی خبرگزاری‌ها گزارش دادند که جستجو برای یافتن جانشین کویل و مرد پولادین بعدی از هم اکنون آغاز شده و «مایکل بی. جوردن» ستاره فیلم «پلنگ سیاه» یکی از گزینه‌های اصلی است و می‌تواند اولین بازیگر سیاه‌پوستی باشد که نقش «سوپرمن» را ایفا می‌کند.

جوردن با بازی در فیلم «ایستگاه فروتویل» نامی برای خود دست و پا کرد و بعد از آن در نقش «آدونیس کرید» در قسمت اول و دوم «کرید» بازی کرد. وی اولین بار با حضور در فیم «چهار شگفت‌انگیز» بازی در آثار ابرقهرمانی را تجربه کرد اما با فیلم «پلنگ سیاه» بود که به موفقیت بیشتری رسید.

فیلم‌های بعدی دنیای دی‌سی شامل «آکوامن» در تاریخ ۲۱ دسامبر، «واندر وومن ۱۹۸۴» در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹، «شزم!» در تاریخ ۵ آپریل ۲۰۱۹، «سایبرگ» در سال ۲۰۲۰ و «گرین لنترن» در سال ۲۰۲۰ می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ۲۳:۱۵

خداروشکر

نمایش اسپویل
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۴۱

به نظر این شایعه توسط مدیر برنامه های کویل رد شده

نمایش اسپویل
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۰۷

دوستان این خبر دروغه...هم هنری کویل هم مدیر برنامه ش این خبرو تکذیب کردن......نگران نباشین...

نمایش اسپویل
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳

نمیدونم چرا ولی اصلا از فیلمای دی سی در حد مارول خوشم نمیاد کویل هم به نفع خودشه از این نقش کناره گیری کنه و خودشو تو فیلمای دیگه ای نشون بده

نمایش اسپویل
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ۰۰:۳۰

هنوز هیچی نشده، هم بن افلک و حالا هم گویا هنری کویل تصمیم به کناره گیری دارند ... کاشکی DC یکم با احتیاط بیشتر عمل میکرد. تو زمینه انیمیشن و سریال خیلی خیلی بهتر عمل کرده، ولی برای رقابت در زمینه فیلم ...

نمایش اسپویل