news-background
news-background

شایعه همکاری دوباره «ادی ردمین»، و «فلیسیتی جونز» در فیلم جدید کمپانی «آمازون» به نام «The Aeronauts»

طبق گفته منابع خبری ستارگان فیلم «The Theory of Everything»، «ادی ردمین» و «فلیسیتی جونز» در حال مذاکره با کمپانی آمازون برای بازی در فیلم «The Aeronauts» هستند. «تام هارپر»، کارگردان «War & Peace» برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده و «جک تورن» نویسنده نمایشنامه است.

داستان فیلم بر اساس زندگی واقعی خلبان بالون «آملیا رن» است که توسط «جونز» بازی می‌شود و دانشمند «جیمز گلیشر» با بازی «ردمین» است. آن‌ها در سال 1862 به سفری شگفت آور برای کشف اسرار بهشت رفتند. در این سفر، آن‌ها رکورد ارتفاع پرواز با بالون را شکستند و هنوز کسی موفق به تغییر این رکورد نشده است. آن‌ها حقایق جالبی را کشف کردند، اما هرچه به جو زمین نزدیکتر می‌شدند پرواز دشوارتر می‌شد و باید تلاش بیشتری برای زنده ماندن می‌کردند.

«تاد لیبرمن» و «دیوید هابرمن» از کمپانی «Mandeville Films» به همراه «هارپر» تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارند. کمپانی «آمازون» در یک مزایده سخت، زمستان گذشته حق ساخت «The Aeronauts» را بدست آورد.

«ردمین»، که برای بازی در نقش «استیون هاکینگ» در فیلم «The Theory of Everything» برنده جایزه اسکار شد، هم اکنون در حال بازی در اسپین‌آف هری پاتر، «Fantastic Beasts and Where to Find Them» است. او در حال فیلم برداری قسمت دوم به نام «Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald» است که در ماه نوامبر سال آینده روی پرده سینما خواهد رفت.

«جونز» نیز برای نقش «جین هاکینگ» در فیلم «The Theory of Everything» نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. او اخیرا در فیلم «Star Wars: Rogue One» به ایفای نقش پرداخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید