news-background
news-background

شایعه: «رایان رینولدز» در ۶ فیلم Deadpool برای مارول بازی می‌کند؛ «ددپول» جای خالی «استن لی» را پر خواهد کرد؛ دستمزد ۲۰ میلیون دلاری رینولدز برای Deadpool 2

در «دنیای سینمایی مارول» به استثنای شخصیت «ثور» (Thor) که چهارمین قسمتش در حال تولید است، قهرمانان همیشه در قالب سه فیلم معرفی شده‌اند. برای «مرد آهنی» و «کاپیتان آمریکا» سه فیلم تولید شد، «جیمز گان» از مدت‌ها قبل اعلام کرده که قسمت چهارم «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) را نمی‌سازد، و انتظار می‌رود که «مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومینیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) آخرین قسمت از ماجراجویی‌های «اسکات لنگ» باشد.

تا زمانی که «ددپول ۳» (Deadpool 3) ساخته شود، اتفاقی که بسیار بیش از انتظار هواداران مارول به طول خواهند انجامید، «رایان رینولدز» به یکی از سالخورده‌ترین بازیگران «دنیای سینمایی مارول تبدیل خواهد شد. این بازیگر امسال ۴۵ ساله می‌شود.

«دنیل ریکتمن» ادعا می‌کند که رینولدز امیدوار است شش فیلم «ددپول» برای استودیوی مارول بسازد. هرچند برنامه‌های فشرده‌ی رینولدز ممکن است کار را به جایی برساند که او حتی پس از رسیدن به شصت سالگی در حال بازی در این نقش باشد. صرف نظر از علاقه‌ی رینولدز به «وید ویلسون»، به نظر نمی‌رسد که این نقش در سال‌های منتهی به بازنشستگی انتخاب درستی برای او باشد.

هفته‌ی گذشته «گیک‌تایرنت» گزارش داد که رینولدز نقش‌های کوتاه «استن لی» نویسنده‌ی کتاب‌های کامیک را در «دنیای سینمایی مارول» تکرار می‌کند و جانشین او خواهد شد. لی نوامبر سال ۲۰۱۸ از دنیا رفت در حالی که ۹۵ ساله بود و آخرین بار در «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) دیده شد.

در این گزارش آمده است که رینولدز از همکاری با دیزنی راضی نیست و «سانسورهای مزخرف» استودیو او را جان به لب کرده. بنابراین در صورت صحت این گزارش سرنوشت «ددپول ۳» ممکن است تغییر کند، اما به نظر نمی‌رسد که تهیه‌کننده‌ای چون «کوین فایگی» به راحتی به همکاری با ستاره‌ای چون رینولدز پایان دهد. با این وجود، ادعای اختلاف رینولدز و جانشینی او با «استن لی» رسمی نیست و از منابع نزدیک به فاکس درز کرده است.

در ماه فوریه گزارش شده بود که رینولدز برای بازی در «ددپول ۳» ۲۰ میلیون دلار و «ددپول ۴» ۳۰ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. او برای بازی در «۶ زیرزمینی» (6 Underground) نت‌فلیکس ۲۷ میلیون دلار و برای «وضعیت قرمز» (Red Notice) ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده بود.

 قسمت اول «ددپول» در سال ۲۰۱۶ پرفروش‌ترین فیلم لایو-اکشن کارنامه‌ی رینولدز  شد و به استودیوهای هالیوود ثابت کرد که فیلم‌های ابرقهرمانی با رده‌ی سنی بزرگسال امکان موفقیت دارند. رینولدز برای بازی در آن فیلم ۲ میلیون دلار دریافت کرد، در حالی که فیلم ۷۸۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. «رابرت داونی جونیور» بازیگر نقش «مرد آهنی» برای بازی در «انتقام‌جویان: آخر بازی» که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینماست، دستمزد پایه ۲۰ میلیون دلاری گرفته بود و ۵۵ میلیون دلار دیگر پس از فروش تاریخی آن به دست آورد.

بیشترین دستمزدی که استودیوی مارول پیش از اکران فیلم‌ها به بازیگران پرداخت کرده، همچنان ۴۰ میلیون دلاری است که داونی جونیور برای بازی در «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) گرفت و از فروش فیلم هم ۲۴ میلیون دلار دیگر به جیب زد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید