news-background
news-background

واکنش «تام هیدلستون» به شایعه «جیمز باند» شدنش

«تام هیدلستون» به شایعه‌ی «جیمز باند» شدنش واکنش نشان داده است: «متوجه شده‌ام که هرچه بگویم پرسش‌های بیشتری ایجاد می‌کند.»

 

«تام هیدلستون» هفته‌ی گذشته به شایعه‌ی جانشینی با «دنیل کریگ» در چندگانه‌ی «جیمز باند» واکنش نشان داد. کریگ پس از فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) به کارگردانی «کری فوکوناگا» با نقش مأمور ۰۰۷ وداع می‌کند به همین علت در مورد جانشینان احتمالی او از جمله هیدلستون، «ادریس البا»، «رگی ژان پیج» بازیگر سریال «بریجرتون» (Bridgerton) و «تام هاردی» و «کیلین مورفی» گمانه‌زنی‌هایی شکل گرفته است.

هیدلستون در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» می‌گوید این شایعه سبب شده که هرگاه از او در این مورد سؤال کنند به دقت تمام پاسخ دهد: «چه چیزی می‌توانم بگویم که ندانید؟ جالب است که ناگهان بسیار آگاه شده‌ام که چه باید بگویم. برای اینکه آنچه من می‌گویم است که به یک گزارش تبدیل می‌شود. نه برای شما، بلکه برای دنیای بیرون. متوجه شده‌ام که هرچه بگویم، پرسش‌های بیشتری ایجاد می‌کند.»

هیدلستون به‌زودی در سریال ابرقهرمانی «لوکی» (Loki) مارول و دیزنی که در ماه ژوئن روی ایر می‌رود دیده خواهد شد و نقش «خدای شرارت» را تکرار می‌کند. او جدا از نقش کوتاهی که در «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) و «آخر بازی» (Endgame) بازی کرد، در سال‌های اخیر به پروژه‌های زیادی ملحق نشده و بیشتر در لندن و نیویورک روی صحنه‌ی تئاتر رفته است.

هیدلستون که در حال بازی در مینی‌سریال «مار اسکس» (The Essex Serpent) است، در مصاحبه با «امپایر» در مورد کارنامه‌ی بازیگری‌اش در چند سال گذشته می‌گوید: «چند پروژه در راه من قرار گرفت و من در موردشان به‌دقت فکر کردم، اما به نظر چندان درست نمی‌آمدند، این بود که انجامشان ندادم.» او اضافه می‌کند که می‌خواهد بر روی زندگی شخصی‌اش تمرکز کند: «نقش‌های بسیار متنوعی در بخش‌های مختلفی از دنیا بازی کرده‌ام، اما بسیار مهم است که فرد بتواند آنچه که واقعی است را در زندگی خودش تشخیص دهد، و از آن‌ها مراقبت کند. زیرا که اگر مراقبت به عمل نیاورید، از دست می‌روند یا به حاشیه رانده می‌شوند و بعد یک روز به خانه می‌آیی و می‌بینی اثری از آن‌ها نیست.»

او این فلسفه و جهان‌بینی را به فیلم «تنها عشاق زنده مانده‌اند» (Only Lovers Left Alive) «جیم جارموش» و شخصیت «ایو» با بازی «تیلدا سویینتون» مرتبط می‌داند و می‌گوید: «این زن می‌گوید زندگی یعنی بقا در [شرایط سخت]، قدردانی از طبیعت، مهرورزی و دوستی و رقص. بنابراین شاید در آن لحظه نیاز داشتم که برگردم و این کار را انجام دهم. نمی‌دانم، راستش را بخواهید بسیار رقصیده‌ام. باید بیشتر می‌رقصیدم. هرچند بعضی ممکن است بگویند بیش از حد رقصیده‌ام.»

«وقتی برای مردن نیست» ۳۰ سپتامبر در بریتانیا و ۸ اکتبر در ایالات متحده اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۹:۴۳

باید یکیو بیارن که برچسب نقش فیلمای قبلیش روش نباشه چون بیننده نمیتونه براحتی برای یه نقش سنگین و نمادين مثل جیمز باند باهاش ارتباط برقرار کنه تام هیدلستون هنوز برچسب لوکی روشه ادریس آلبا برچسب لوثر و هایمیدال هنری کویل هم برچسب سوپرمن و ویچر روشه

نمایش اسپویل
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۸:۵۳

آب در کوزه ما گرد جهان می گردیم ، هنری کاویل گزینه ای از این بهتر در حال حاضر موجود نیست

نمایش اسپویل
۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۳۳

دقیقا

نمایش اسپویل
۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۲۱

به عنوان یه طرفدار سرسخت جیمز باند های دنیل کریگ باید بگم با اینکه یه زمانی هنری کویل رو بهترین نقش میدونستم برای جیمز باند ولی الان به نظرم تام هیدلستون خیلی ی ی بیشتر بهش میاد جیمز باند باشه. هنری زیادی گنده و عضله ای شده اصلا شبیه جیمز باند نیست دیگه

نمایش اسپویل
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۵۷

جمله من سوالی نیست. پایانش نقطه داره.

نمایش اسپویل
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ۱۸:۳۳

اگه جملت سوالیه ؟! بگم که طبیعیه که برای بیشتر آقایون بازیگرهای زن مورد علاقشونه تا مردها و برای خانم ها هم بیشتر علاقه مند هستن به جنس مخالفشون ولی کم و بیش بازیگرهایی هستند که جنس خودشون باشن و جذاب باشه براشون برای من هم هنری کویل جز معدود بازیگرهای مردیه که دوست دارم بازیشو ببینم.

نمایش اسپویل
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ۱۴:۲۵

هنری کاویل برای آقایون جذابه

نمایش اسپویل
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۲۰:۵۷

دقیقا ، هنری کویل هم تیپش میخوره برا این نقش هم چهرش برا بیشتر آقایون هم جذابه بجز اغلب خانمها :))

نمایش اسپویل