news-background
news-background

شایعه جانشینی «تام هاردی» با «دنیل کرگ» در فیلم‌های «جیمز باند» دوباره قوت گرفت

فیلم «وقتی برای مردن نیست» (دانلود فیلم No Time To Die با لینک مستقیم) در ماه نوامبر در سینماهای دنیا اکران خواهد شد، اما این احتمال همچنان وجود دارد که عرضه‌ی این فیلم به سال آینده موکول شود. در این فیلم «دنیل کرگ» برای آخرین بار نقش «جیمز باند» را بازی می‌کند و در ۵۲ سالگی با آن وداع می‌گوید. اما با جدایی او این پرسش اجتناب‌ناپذیر مطرح می‌شود که چه کسی شایسته‌ی جانشینی اوست؟

«والکان ریپورتر» به تازگی گزارش داده است که استودیوی یونیورسال «تام هاردی» را به عنوان جانشین کرگ انتخاب کرده است. این نشریه ادعا می‌کند که این انتخاب قرار بوده در ماه نوامبر رسماً اعلام شود اما بنابر مشکلات ناشی از ویروس کرونا، استودیو ممکن است برای اعلام آن تا ماه دسامبر یا اوایل سال ۲۰۲۱ منتظر بماند. در نظرسنجی اخیر «ریدو تایمز» از هواداران هاردی پس از «سم هیوئن» ستاره‌ی سریال «بیگانه» (Outlander) در رده‌ی دوم ایستاد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هاردی چند سال قبل در مصاحبه با «دیلی بیست» در پاسخ به این سؤال که آیا به بازی در نقش باند تمایل دارد یا نه گفته بود:‌ «می‌دانید، در میان ما صنف بازیگران و همکاران مثلی وجود دارد که می‌گوید اگر در مورد نقشی حرف بزنی به شکل خودکار از رقابت بیرون می‌مانی. بنابراین نمی‌توانم در مورد این سؤال نظری بدهم! اگر حرفی از آن بزنم تمام است. اما «کریس نولان»، چه کارگردان فوق‌العاده‌ای می‌تواند برای یک فیلم باند باشد. زیرا «دنیل [کرگ]» کارش بسیار خوب است و کاری که «سم [مندز]» انجام دادند ستایش‌برانگیز بود، بنابراین تصور جانشین برای آن‌ها بسیار سخت خواهد بود.»

 هاردی اخیراً در فیلم «کاپون» (Capone) به کارگردانی «جاش ترنک» ظاهر شده و دنباله‌ی «ونوم» (Venom) و «مکس دیوانه» (Mad Max: The Wasteland) در سال‌های آینده از او روی پرده خواهد رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲

بنظرم دیگه کسی مثل دنیل کریگ نمیتونه جیمز باند رو به این خوبی بازی کنه حتی تام هاردی . بنظرم هاردی مناسب این نقش نیست

نمایش اسپویل
۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ۰۲:۳۷

تام هاردی مسلما گزینه خیلی خوبی هست تا مثلا چارلیز ترون یا اما ترومن !! خیلی هنرپیشه های نقش باند با این نقش معروف شدند مثل شون کانری ، راجر مور ، پرایس برازنان و حتی تا حدود زیادی دنیل کریگ . اما تام هاردی بصورت مستقل و با نقش های خوب و قوی اعتبار و شهرتی بدست آورده که با نقش باند می تونه چند برابر بشه . مخصوصا حالت سرد و خشن هاردی می تونه باند رو به سطح شون کانری برسونه که اولین باند بود ، خونسرد ، بی رحم و جدی .

نمایش اسپویل