news-background
news-background

«شان پن» در حال احداث آزمایشگاه‌های ویروس کرونا است

«شان پن» بنیان‌گذار مؤسسه‌ی خیریه‌ی «سازمان اجتماعی اقدامات امدادگرانه» (Community Organized Relief Effort) تمرکز خود را به احداث آزمایشگاه‌های ویروس کرونا در کالیفرنیای جنوبی معطوف می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این مؤسسه با همکاری «اریک گارستی» شهردار لس‌آنجلس و آتش‌نشانی شهر آزمایشگاه‌های رایگان درایو-این احداث خواهد کرد. پن در مصاحبه با ام‌اس‌ان‌بی‌سی می‌گوید همکاران او هر روز شمار آزمایشگاه‌ها را چند برابر می‌کنند: «یکی از مسائلی که همیشه باید در نظر داشته باشیم این است که شرایط و نحوه‌ی آزمایش به سرعت در حال تغییر است، و ما به دنبال سریع‌ترین روش انجام آزمایش خواهیم بود.»

پن می‌گوید آزمایش‌ها در «فاز اول» قرار دارد و برای کمک به آتش‌نشانی لس‌آنجلس احداث می‌شود تا آنان به سرغ دیگر وظایف خود بروند. در فاز دوم مؤسسه جایگاه‌های مستقلی می‌سازد و با بخش لس‌آنجلس همکاری می‌کند. در فاز سوم آن‌ها همکاری خود با دیگر سازمان‌ها و ان‌جی‌اوها را آغاز می‌کنند تا به مناطق گسترده‌تری دسترسی داشته باشند.

بازیگر ۵۹ ساله‌ی برنده‌ی اسکار در سال ۲۰۱۹ فیم «پروفسور و مرد دیوانه» (The Professor and the Madman) را روی پرده داشت. این فیلم به کارگردانی «فرهاد صفی‌نیا» با بودجه‌ی ۲۵ میلیون دلاری ساخته شد اما تنها ۵ میلیون دلار فروش کرد. او به تازگی فیلم «روز پرچم» (Flag Day) را با بازی «کاترین وینیک» ستاره‌ی سریال «وایکینگ‌ها» (Vikings) و «جاش برولین» کارگردانی کرده است. این فیلم مراحل پس از تولید را سپری می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید