news-background
news-background

«شان بین» به فصل دوم سریال Snowpiercer پیوست

 

«شان بین» ستاره‌ی سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در فصل دوم سریال «برف‌شکاف» (Snowpiercer) شبکه‌ی TNT با «جنیفر کانلی» و «دیوید دیگز» همبازی شد. فیلمبرداری این فصل در حال انجام است و بهار ۲۰۲۰ روی ایر می‌رود.

اطلاعاتی از شخصیت بین در سریال فاش نشده اما داستان در مورد تلاش آخرین بازماندگان نسل بشر هفت سال پس از تبدیل شدن دنیا به منطقه‌ی منجمد است. آن‌ها در قطاری که از حرکت بازنمی‌ایستد ساکن‌اند و به سراسر زمین سفر می‌کنند. این سریال از مجموعه رمان‌های مصور و فیلم تحسین‌شده‌ای به همین نام به کارگردانی «بونگ جون هو» اقتباس می‌شود و مضامینی مانند طبقه‌ی اجتماعی، بی‌عدالتی و تلاش برای بقا را می‌کاود.

علاوه بر کانلی و دیگز، در فصل اول «الیسون رایت»، «میکی سامر»، «سوزان پارک»، «کیتی مک‌گینس»، «لینا هال»، «آنالیز باسو»، «سم اوتو»، «روبرتو اوربینا»، «شیلا وند»، و «جیلین فلچر» نیز به ایفای نقش پرداختند. «برف‌شکاف» با همکاری استودیوهای تومارو، ITV و سی‌جی اینترتینمنت تولید شده است. «بونگ جون هو» که امسال فیلم جنجالی «انگل» (Parasite) را روی پرده داشت، یکی از تهیه‌کنندگان سریال است.

بین که بیشتر با فصل اول سریال «بازی تاج‌وتخت» شبکه‌ی HBO شناخته می‌شود، اخیراً در مینی‌سریال «دنیا در آتش» (World on Fire) برای شبکه‌ی BBC در مقابل «هلن هانت» قرار گرفته است.

فصل اول «برف‌شکاف» در سال ۲۰۲۰ پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید