news-background
news-background

«شارلیز ترون» و «کری واشینگتن» به فیلم School for Good and Evil پیوستند

«شارلیز ترون» و «کری واشینگتن» به فیلم «آموزشگاه خیر و شر» (The School for Good and Evil) نت‌فلیکس به کارگردانی «پل فیگ» پیوستند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلم از رمانی فانتزی و نوجوانانه نوشته‌ی «سومان چاینانی» اقتباس خواهد شد و داستانی در مورد دوستان صمیمی سوفی و آگاتا روایت می‌کند که ربوده شده و به «آموزشگاه خیر و شر» فرستاده می‌شوند. تلاش آن‌ها برای بازگشت به خانه رابطه‌ی دوستی آن‌ها را به آزمون می‌گذارد. واشینگتن نقش «پروفسور داوی» و ترون نقش «لیدی لسو» را بازی می‌کنند – دو شخصیتی حاضر در آن آموزشگاه مرموز.

فیگ جمعه در صفحه‌ی توییترش نوشت: «بسیار خوشحالم که در «آموزشگاه خیر و شر» از «شارلیز ترون» و «کری واشینگتن» استقبال می‌کنم. همگی آماده آموزش دیدن شوید!»

فیگ که سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌هایی چون «ساق‌دوش‌ها» (Bridesmaids) و «یک لطف ساده» (A Simple Favor) را دارد، پروژه‌ی جدید را از فیلمنامه‌ای که «دیوید مگی» و «لورن سالون» به نگارش درآورده‌اند کارگردانی می‌کند. این فیلم در سال ۲۰۲۲ از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

پیش‌تر گزارش شده بود که «سوفیا آن کاروسو» نقش سوفیا و «سوفیا وایلی» نقش آگاتا را بازی می‌کنند. کاروسو سابقه‌ی فعالیت در زمینه‌ی تئاتر را دارد و وایلی بازیگری را از شبکه دیزنی و سریال «اندی مک» (Andi Mack) آغاز کرده است.

«آموزشگاه خیر و شر» ابتدا قرار بود در استودیوی یونیورسال ساخته شود، اما نت‌فلیکس امتیاز پخش آن را در سال ۲۰۲۰ خریداری کرد. این پروژه در استودیوهای بلفاست هاربر ایرلند شمالی در حال فیلمبرداری است.

واشینگتن اخیراً در اقتباس «رایان مورفی» از «پرام» (The Prom) نت‌فلیکس دیده شده، در حالی که ترون در فیلم پربیننده «گارد کهن» (The Old Guard) این شبکه بازی کرده است. ترون سال گذشته با بازی در نقش «مگان کلی» در فیلم «بمب خبری» (Bombshell) نامزد اسکار شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید