news-background
news-background

شارلیز ترون و کریس همسورث در پوستر جدید "The Huntsman: Winter's War"

چندی پیش درباره "The Huntsman: Winter's War" کمی سخن گفتیم؛همچنین از 4 شخصیت کلیدی داستان یعنی : سارا (Jessica Chastain)،اریک (Chris Hemsworth)،راونا (Charlize Theron)وفریا (Emily Blunt) پوسترهای جداگانه ای در پست شکارچی بالاخره شکارچی شد : پوسترهای جنگ های زمستانی از راه رسیدند منتشر کردیم،که درکنار ان اطلاعاتی نیز درمورد داستان ارائه شده بود و اما اکنون پوستری جدید با حضور هر 4 شخصیت داستان رونمایی شده است،که میتوانید دربالا ان را مشاهده نمایید.

زمانی که داستان اغاز شود  کیرستن استوارت خود را نمایش خواهد داد،زمانی که هنوز دنیا رو به تاریکی مطلق نرفته است.داستان از انجایی اغاز میشود که فریا،خواهر راونا امپراطوری را پس از یک خیانت که باعث شکستن قلبش شده است رها میکند.

او ارتشی جمع اوری کرده که درقلب ان سارا و اریک حضور دارند.شاهزاده جوان ما به جز ارتش قدرتمند خود قابلیت ها و قدرت های خارق العاده دیگری دارد که در راس ان ها قدرت منجمد کردن دشمنانش است،اما او اکنون راه جدید نیز برای زنده کردن خواهر مرده خود نیز پیدا کرده است.

درباره بازیگران این فیلم میتوان به لیست بلند بالایی را ارائه کرد که در این بین به چند نفر اشاره میشود : سدریک نیکلاس،سام کلفین، شریدان اسمیت، نیک فراست، کالین مورگان، سام هزلدین و سوفی کوکسان.همانطور که از پوستر نیز برمی اید،سازنده این فیلم کسی نیست جز کارگردان فیلم "Maleficent".فیلمی تخیلی که درباره یک فرشته به نام ملیفیسنت سخن میگوید؛البته با توجه به تریلرهای فیلم جدید ظاهرا حال و هوا و اتمسفر فیلم بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد و همگان را در جایشان میخکوب کند. در ادامه شما را به دیدن تریلراین فیلم دعوت میکنیم. 

نمایش/ دانلود تریلردوم "The Huntsman: Winter's War"

"The Huntsman: Winter's War" در تاریخ 4 اوریل یعنی در 16 فروردین سال اینده دربریتانیا به نمایش درخواهد امد و امید میرود عنوانی به یادماندنی ساخته شده باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید