news-background
news-background

«شارلیز ترون» و «اسکار آیزک» در بازسازی «خانواده آدامز» صداپیشگی می‌کنند؛ انتشار اولین تصویر رسمی

خانواده عجیب و غریب آدامز پاییز آینده به سینما می‌آیند. سه شنبه شب، «جاناتان گلیکمن» ریاست استودیوی MGM اسامی صداپیشگان شناخته شده بازسازی انیمیشن «خانواده آدامز» (The Addams Family) را اعلام کرد. «اسکار آیزک» و «شارلیز ترون» بازیگر برنده اسکار (هیولا) دو صداپیشه نقش‌های اصلی هستند و اولین همکاری خود را با نقش گومز و مورتیشیا آدامز تجربه می‌کنند.

به جای فرزندان چموش خانواده «کلویی گریس مورتز» (ونزدی آدامز)، بازیگری که امسال با فیلم «تربیت نادرست کامرون پست» جایزه بزرگ ژوری جشنواره ساندنس را به دست آورد و «فلین وولف‌هارد» از سریال «اتفاقات عجیب» (پاگزلی آدامز) صداپیشگی می‌کنند. «نیک کرال» و «بت میدلر» بازیگر برنده جایزه تونی دیگر صداپیشگان سرشناس این انیمیشن هستند.

«چارلز سموئل آدامز» کارتونیست معروف آمریکایی اولین بار کارتون «خانواده آدامز» را در سال ۱۹۳۸ در مجله «نیویورکر» منتشر کرد و تا ۵۰ سال به انتشار آن در همین نشریه ادامه داد. این فیلم شخصیت زن شرور به نام «مارگو نیدلر» را معرفی می‌کند که عطش و آرزوی رسیدن به کمال به وسیله مواد آرایشی او را از پا درآورده است. «الیسون جنی» بازیگر برنده اسکار فیلم «من، تانیا» در سال ۲۰۱۸ به جای این کاراکتر صداپیشگی می‌کند.

«کنراد ورنان» و «گرگ تایرنان» کارگردانان «سوسیس پارتی» این فیلم را کارگردانی می‌کنند. فیلمنامه این انیمیشن در ابتدا توسط «پیتر پتلر» نویسنده «عروس مرده» به نگارش درآمده و سپس «مت لیبرمن» که به زودی فیلمنامه «اسکوبی» را هم می‌نویسد، بازنویسی شده است.

تا کنون دو سریال سیت‌کام و سریال انیمیشن و سه فیلم لایو-اکشن بر اساس این کارتون ساخته شده است. «رائول جولیا»، «انجلا هیوستون» و «کریستینا ریچی» بازیگران دو قسمت از سه فیلم لایو-اکشنی بودند که در دهه ۱۹۹۰ به تولید رسیدند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید