news-background
news-background

[سینمای ایران] ماه رمضان امسال با کارگردان "کیمیا"

همانطور که این روزها درجریان سینمای خانگی هستید،سریال کیمیا داستان زندگی یک بانوی جوان به نام کیمیا را در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب،اغاز جنگ و دوران دفاع مقدس و زمان حال را روایت میکند و تا حد زیادی محبوبیت پیدا کرده است و اکنون این موضوع باعث شده است تا کارگردان این عنوان اقای "جواد افشار" دست به کار شده وعنوانی دیگر برای ماه رمضان امسال اماده نماید.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو از کلید خوردن سریال ماه رمضان سال آینده شبکه دو که با عنوان "خوشه‌های رنج" ساخته خواهد شد، خبر داد.
مسعود صباح گفت:‌ "خوشه‌های رنج" در 30 قسمت به کارگردانی جواد افشار، به نویسندگی آرش قادی و تهیه‌کنندگی نعمت چگینی جمعه، 30 بهمن‌ماه در تهران کلید می‌خورد.این مجموعه یک ملودرام خانوادگی با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی و توجه به تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی است.حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، کامبیز دیرباز، لیلا اوتادی، سهیلا رضوی، رضا توکلی و سوگل طهماسبی از جمله بازیگرانی هستند که فعلا حضورشان در سریال ماه رمضان شبکه دو قطعی شده است.
وی همچنین اعلام کرد: بخشی از تصویربرداری سریال "خوشه‌های رنج" در تهران و بخشی دیگر در شمال کشور می‌گذرد. بخش زیادی از نگارش متن این سریال انجام شده و تا به امروز 20 قسمت از فیلمنامه آماده است.
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو در پایان گفت: سریال "خوشه‌های رنج" همان‌طور که اعلام کردم یک درام خانوادگی است اما در عین حال به تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی در قالب خانواده نگاه ویژه دارد. افشین احمدی مدیریت تصویربرداری این مجموعه را نیز بر عهده دارد.
سریال "کیمیا" آخرین سریال جواد افشار بود که به تازگی پخش آن از شبکه دو سیما به پایان رسید. "مادرانه" از دیگر سریال‌های افشار است که ماه رمضان 92 از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت. 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید