news-background
news-background

سینمایی «پوست» به زودی اکران خواهد شد

فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک و به تهیه کنندگی محمدرضا مصباح از اواسط مهرماه روی پرده سینما خواهد رفت و همزمان با نزدیک شدن به اکران، از لوگو موشن این فیلم سینمایی با طرحی از آرش وکیل زاده، تصویرسازی یاسر عبدی و موشن گرافیک حامد اشعری نیز رونمایی شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

برادران ارک که با فیلم کوتاه «حیوان» جوایز جشنواره کن و جشنواره فجر را در کارنامه هنری شان داشتند، با فیلم بلند «پوست» که برداشتی از افسانه عاشقانه‌ای گره خورده با سحر جادوست،  توانستند در جشنواره سی و هشتم فجر بدرخشند و توجه مخاطبان و منتقدان را جلب کنند و ۷ نامزدی و ۲ سیمرغ بلورین را  به دست بیاورند.

امیرحسین مهر مجری طرح این فیلم نکاتی را در باب اکران عنوان کرد: در شرایط فعلی و با توجه به اینکه سینما نیاز به سرپا ماندن دارد تصمیم گرفتیم با همه سختی‌ها فیلم سینمایی پوست را اکران سراسری کنیم تا به چرخش سینمای ایران کمکی کرده باشیم. ما این آمادگی را داریم که فیلم را به سرعت اکران کنیم. امیدواریم با حضور و استقبال سینمادوستان این فیلم بتواند به رشد و ارتقای سینمای ایران در شرایط فعلی کمک کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید