news-background
news-background

سینمایی «بوتاکس» اکران خواهد شد

به نقل از روابط عمومی پروژه، سینمایی «بوتاکس» به کارگردانی کاوه مظاهری و محصول مشترک ایران و کانادا پس از حضور در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی و دریافت جایزه بهترین فیلم اول جشنواره جهانی فیلم فجر از چهارشنبه این هفته ۶ مرداد ۱۴۰۰ در گروه «هنر و تجربه» اکران خواهد شد و  پیش‌فروش بلیت‌های این فیلم هم از روز سه‌شنبه ۵ مرداد در پلتفرم‌های بلیت‌فروشی شروع می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان از سوسن پرور، مهدخت مولایی، سروش سعیدی، مرتضی خانجانی و محسن کیانی نام برد.

در خلاصه داستان «بوتاکس» آمده است: اکرم و آذر به همه می‌گویند که برادرشان قاچاقی به آلمان رفته و فعلا ازش خبری ندارند. به مرور این «دروغ» در ذهن اکرم به یک واقعیت تبدیل می‌شود تا حدی که شبانه روز را در انتظار برگشتن برادرش از آلمان، سپری می‌کند.

و اما عوامل اصلی «بوتاکس» عبارتند از تهیه‌کنندگان: کاوه مظاهری و سروش سعیدی، سرمایه‌گذاران: محسن کیانی، ساسان سعیدی، گروه همراهان اندیشه ققنوس، مجری طرح: مهدی برجیان، مدیر فیلمبرداری: حامد حسینی سنگری، تدوینگر: پویان شعله‌ور، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: غزل معصومی، صداگذار: حسین قورچیان، آهنگساز: میلاد موحدی، صدابردار: هادی معنوی‌پور، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه و لباس: عادله چراغی، مدیر تولید: امیرمهدی صادقی، عکاس: سیما محمدی، منشی صحنه: منا علامه امیری، طراح جلوه‌های ویژه بصری: محمد برادران، اصلاح رنگ و نور: نیما دبیرزاده (لابراتوآر ایران نوین)، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، طراح و سرپرست بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: علی شیخی، ترجمه و زیرنویس: حسن شرف‌الدین، رضا تاری‌وردی، طراحان پوستر: علی باقری، غزاله آورزمانی.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید