news-background
news-background

«سیلوستر استالونه» در Creed 3 نقش «راکی» را بازی نمی‌کند

چندگانه‌ی «کرید» (Creed) با «مایکل بی. جوردن» به عنوان بازیگر و کارگردان و بدون «سیلوستر استالونه» در نقش «راکی بالبوا» ادامه پیدا می‌کند. «کرید ۳» (Creed 3) داستان «آدونیس کرید» بوکسر آمریکایی را پی می‌گیرد اما در این قسمت «راکی بالبوا» نقشی نخواهد داشت.

ماه گذشته وقتی تأیید شد که جوردن بر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند، بازگشت «سیلوستر استالونه» رد نشد. اما خود این بازیگر به‌تازگی در صفحه‌ی اینستاگرامش فاش کرده است که در تولید قسمت سوم به عنوان بازیگر مشارکتی نخواهد داشت.

استالونه در پاسخ به پرسش یکی از هواداران می‌نویسد: «این فیلم ساخته خواهد شد، اما من در آن نخواهم بود. به مشت زدن ادامه بده.»

چندگانه‌ی «کرید» از اسپین‌آفی برای فیلم‌های «راکی» (Rocky) است و داستان زندگی آدونیس را روایت می‌کند که فرزند «آپولو کرید» رقیب و دوست راکی که توسط «ایوان دراگو» روی رینگ کشته شد است. دو قسمت اول «کرید» تکیه‌ی زیادی بر روی شخصیت راکی داشت، اما قسمت سوم مسیر دیگری را در پیش می‌گیرد.

جوردن در مورد کارگردانی «کرید ۳» می‌گوید: «کارگردانی همواره یکی از اهداف من بوده، اما زمان درستش باید فرا‌می‌رسید. «کرید ۳» آن لحظه‌ی درست است – زمانی در زندگی من که از هویتم اطمیان بیشتری پیدا کرده‌ام، خود را وارد داستان کرده‌ام، شخصیتم بالغ‌تر شده، از نظر حرفه‌ای رشد کرده‌ام و از «رایان کوگلر» بزرگ، به‌تازگی «دنزل واشینگتن» و دیگر کارگردانان برتر درس‌هایی آموخته‌ام. همه‌ی این مسائل مقدمات رسیدن به این لحظه را فراهم کرد... این چندگانه و به صورت مشخص مضمون «کرید ۳» برای من عمقاً شخصی است.»

تاریخ اکران «کرید ۳» در حال حاضر نامشخص است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید