news-background
news-background

«سیلوستر استالونه» کات کارگردان Rocky IV را عرضه می‌کند

چندگانه‌ی «راکی» (Rocky) فراز و نشیب‌های زیادی داشت. قسمت اول این فیلم یکی از بهترین عناوین ورزشی تاریخ سینما دانسته می‌شود و قسمت دوم آن با داستانی مشابه به همان میزان در میان هواداران محبوب است. قسمت‌های سوم و چهارم که سرنوشت «راکی بالبوا» پس از قهرمانی و روبرو شدنش با موانعی بزرگ‌تر را روایت می‌کند. هرچند این دو قسمت هم هواداران خاص خودش را دارد اما بحثی در این نیست که کیفیت آن‌ها در سطح دو قسمت اول نبود. اما در مورد «راکی ۴» (دانلود فیلم Rocky IV با لینک مستقیم) به نظر می‌رسد که استالونه آماده است تا گریز دیگری به آن بزند و کات کارگردان جدیدی برایش منتشر کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

استالونه در صفحه‌ی اینستاگرامش تأیید کرده است که به مناسبت سی و پنجمین سالگرد اکران «راکی ۴» به نویسندگی و کارگردانی او، استودیوی ام‌جی‌ام آماده است تا کات کارگردان جدیدی از آن منتشر کند. او می‌نویسد: «به مناسبت سی‌ و پنجمین سالگرد اکران، قرار است یک کات کارگردان جدید برای «راکی ۴» منتشر کنم. تا این لحظه بسیار عالی به نظر می‌رسد. سرزنده است... از ام‌جی‌ام به خاطر این فرصتی که به من داده تشکر می‌کنم.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اگرچه هنوز مشخص نیست که چه تغییراتی در کات جدید صورت می‌گیرد، اما استالونه در بخش نظرات این پست اینستاگرامی‌اش تأیید کرده است که ربات شخصیت «پائولی» حذف خواهد شد. او می‌‌نویسد: «ربات برای همیشه دور انداخته خواهد شد، ربات دیگر کافی است. دیگر از ربات خوشم نمی‌آید.»

تاریخ انتشار کات جدید «راکی ۴» هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید