news-background
news-background

انتقاد «سوکی واترهوس» دوست دختر «رابرت پتینسون» از شوخی سریال Gossip Girl با رابطه آن‌ها

«سوکی واترهوس» به شوخی ریبوت سریال نوجوانانه «دختر سخن‌چین» (Gossip Girl) اچ‌بی‌او با او و «رابرت پتینسون» معترض شده است.

در یکی از اپیزودهای این سریال که نه سال پس از پخش سریال اصلی از اچ‌بی‌او مکس پخش شده، وقتی شخصیت «لونا» با بازی «زاین مورنو» در حال گفتگو با «زویا» با بازی «ویتنی پیک» است، به رابطه پتینسون و واترهوس ارجاع می‌دهد.

شخصیت «لونا» در مورد رابطه پتینسون و واترهوس که از سال ۲۰۱۸ تاکنون ادامه دارد می‌گوید: «کی می‌خواهی بفهمی؟ تا جایی که به مطبوعات مربوط است، این پسر ر-پتز است و تو سوکی هیچ‌کس.»

پس از پخش این اپیزود، واترهوس با انتشار چند توییت به این سریال معترض شد اما سپس آن اظهاراتش را حذف کرد. اما مجله «گلمر» تصاویر این توییت‌ها را به دست آورده است.

واترهوس می‌نویسد: «روز دیگری گذشت تا یادآوری شود که زنان هم ممکن است به مردسالاری تمایل داشته باشند.» این مدل و بازیگر در توییت حذف-شده دیگری اضافه می‌کند: «انتقاد از مردسالاری و تبعیض جنسیتی را می‌بینم و بعد دوست دختر «هیچ‌کس» [گمنام] یک نفر نامیده می‌شوم.»

بسیاری از بینندگان سریال در شبکه‌های اجتماعی به آن صحنه معترض شده‌اند. یکی از هواداران می‌نویسد: «پس از آن کنایه به «سوکی واترهوس» حتی نمی‌توانم با سریال سرگرم شوم. هیچ‌کس از آن شوخی خوشش نیامد.» کاربر دیگری می‌نویسد:‌ «ریبوت «دختر سخن‌چین» به شخصیت «سوکی واترهوس» توهین می‌کند. این چه وضعی است؟»

در اپیزود اخیر ریبوت «دختر سخن‌چین» برخی از ستارگان سریال اصلی نقش کوتاه و غیرمنتظره‌ای بازی کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید