news-background
news-background

تیزر Alexa با بازی «مایکل بی. جوردن» پربیننده‌ترین ویدیوی تبلیغاتی سوپر بول ۲۰۲۱؛ تریلر سریال Falcon And The Winter Soldier رکوردشکنی کرد

تریلر اخیر سریال «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon And The Winter Soldier) مارول و دیزنی که در حین برگزاری سوپر بول ۲۰۲۱ از شبکه‌ی CBS پخش شد، ۱۲۵ میلیون بازدید را در ۲۴ ساعت اول ثبت کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این رقم نه فقط برای یک شبکه‌ی استریمینگ یک رکورد جدید به شمار می‌آید، بلکه رکورد تریلر دیگر عناوین از جمله «بیوه سیاه» (Black Widow) با ۱۱۹ میلیون بیننده و «وانداویژن» (WandaVision) با ۵۳ میلیون بیننده را نیز درهم می‌شکند. تریلر «وانداویژن» در حین برگزاری مراسم امی سپتامبر گذشته روی ایر رفته بود.

آمار سریال «فالکن و سرباز زمستان» با بازی «آنتونی مکی» و «سباستین استن»، علاوه بر این از رکورد فیلم «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) نیز پیشی می‌گیرد که در حین برگزاری رویداد «جشن جنگ ستارگان» در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۱۱۱ میلیون بیننده داشت. فیلم «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) دیزنی و مارول نیز رکورد ۳۸.۳ میلیون بیننده را ثبت کرده است.

تریلر «فالکن و سرباز زمستان» در شبکه‌های اجتماعی موجب شد که بیش از ۲۱۷ هزار مرتبه از سریال نام برده شود و بازخوردهای مثبتی به دنبال داشته باشد. بنابر اعلام EDO، تریلر این عنوان ابرقهرمانی پنجمین تیزر تبلیغاتی پربیننده در میان ۸۹ تیزر پخش شده در حین سوپر بول ۲۰۲۱ پنج دقیقه پس از انتشار بوده است. در میان فهرست ۱۰ تیزر تبلیغاتی پربیننده EDO تنها یک تریلر سینمایی یا تلویزیونی به چشم می‌خورد که به «فالکن و سرباز زمستان» اختصاص دارد.

امسال یک تریلر سینمایی بحث‌برانگیز‌ترین تیزرهای تبلیغاتی سوپر بول نبود، بلکه بازی «مایکل بی. جوردن» در ویدیوی تبلیغاتی الکسا بیش از همه جلب توجه کرد. با توجه به تعطیلی اکثر سالن‌های سینما در حین پاندمی، استودیوهای بزرگ هالیوود تریلرهای زیادی برای رونمایی در سوپر بول در اختیار نداشتند. «رلیش‌میکس» گزارش می‌دهد که ویدیوی الکسا آمازون با بازی جوردن تنها در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و فیسبوک تا ۲۴ ساعت پس از انتشار ۱۱۰.۶ میلیون بیننده داشته است و در رتبه‌ی اول پربیننده‌ترین ویدیوهای تبلیغاتی سوپر بول ۲۰۲۱ قرار گرفته است. این در حالی است که در آمار بینندگان تریلر «فالکن و سرباز زمستان» حساب‌های کاربری ثالث و حساب‌های کاربی بین‌المللی مارول نیز محاسبه شده است.

تریلر قبلی فیلم «سریع و خشمگین ۹» (F9) که در حین برگزاری سوپر بول سال گذشته پخش شد در ۲۴ ساعت اول ۱۱۰.۹ میلیون بیننده داشت. تریلر جدید این فیلم امسال ۴۴.۵ میلیون بیننده را جذب کرد اما تا ۶۶ درصد کاهش را نسبت به تریلر سال گذشته و ۴۸ درصد کاهش را نسبت به تریلر «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) نشان می‌دهد. تریلر سال گذشته «سریع و خشن ۹» پس از شش روز ۴۳۹ میلیون بیننده داشت.

بنا بر محاسبات «رلیش‌میکس»، تریلر «فالکن و سرباز زمستان» با ۳۰.۱۵ میلیون بیننده در رده‌ی دومین تریلرهای پربیننده سوپر بول ۲۰۲۱ قرار می‌گیرد و «سفر به آمریکا ۲» (Coming 2 America) آمازون با ۱۵.۵۹ میلیون بیننده سوم است. تریلر فیلم «پیر» (Old) به کارگردانی «ام. نایت شیامالان» و «رایا و ‌آخرین اژدها» (Raya and the Last Dragon) دیزنی نیز به ترتیب با ۱۰.۸۷ و ۸.۳ میلیون بیننده در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند. تریلر «هیچ‌کس» (Nobody) با بازی «باب اودنکرک» هم با کمتر از ۵ میلیون بیننده ششم است. سال گذشته شمار تریلرهای سینمایی و تلویزیونی به ۹، سال ۲۰۱۹ به هشت و سال ۲۰۱۸ به ۱۱ می‌رسید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید