news-background
news-background

سوپر بول ۲۰۲۱: رقص «پاتریک استوارت» به همراه «باب اسفنجی» بر فراز کوه پارامونت

«پاتریک استوارت» در تیزر تبلیغاتی شبکه‌ی جدید پارامونت+  که یکشنبه در حین برگزاری سوپر بول ۲۰۲۱ پخش شد به همراه «باب اسفنجی» و دیگر شخصیت‌های تلویزیونی به کوهستان پارامونت سفر کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این ویدیوی ۹۰ ثانیه‌ای بازیگر افسانه‌ای «پیشتازان فضا» (Star Trek) با تاکسیدو بر فراز کوهستان پارامونت دیده می‌شود در حالی که شخصیت‌هایی چون «بیویس و بات‌هد»، «دورا» و «کاپیتان کریستفر پایک» را فراخوانده تا به او ملحق شوند. وقتی این شخصیت‌ها می‌پرسند چرا استوارت آن‌ها را به این نقطه کشانده، فاش می‌کند که همه‌ی آن‌ها تنها نوعی استعاره‌اند: «ما از این پس اینجا زندگی می‌کنیم. روی کوه پارامونت... باشکوه نیست؟»

«ایان آرمیتج» بازیگر «شلدون جوان» (Young Sheldon)، «تام سلک» بازیگر «خون آبی» (Blue Bloods) و «جیمز کوردن» و «ترور نوآح» مجران شوهای شبانه، سپس واکنش نشان می‌دهند که نه سکونت روی یک کوهستان برفی باشکوه نیست.

اما «باب اسفنجی» از راه می‌رسد و ترانه‌ی «پیروزی شیرین» (Sweet Victory) «دیوید گلن آیزلی» را می‌خواند. این ترانه‌ی آیزلی با پخش در یکی از اپیزودهای سریال «باب اسفنجی شلوار مکعبی» (SpongeBob SquarePants) به شهرت رسید. «ایتان پک» بازیگر نقش «اسپاک» در سریال «پیشتازان فضا: اکتشاف» (Star Trek: Discovery) سامارا از «حلقه» (The Ring) از جمله دیگر شخصیت‌های فراخوانده‌شده‌اند.

پیش‌تر گزارش شده بود که شبکه‌ی استریمینگ CBS All Access به پارامونت+ (Paramount+) تغییر نام خواهد داد و محتوای شبکه‌ی CBS و MTV و بسیاری دیگر را در خود جای می‌دهد. از این شبکه رویدادهای زنده ورزشی و نیز سریال‌های اریجینال «پیشتازان فضا: پیکارد» (Star Trek: Picard) با بازی استوارت نیز روی ایر می‌رود. پارامونت+ از ۴ مارس آغاز به کار می‌کند.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید