news-background
news-background

سوپر بول ۲۰۲۱: تریلر جدید انیمیشن Raya and the Last Dragon رونمایی شد

دیزنی از تازه‌ترین تریلر فیلم انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» (Raya and the Last Dragon) در حین برگزاری سوپر بول ۲۰۲۱ رونمایی کرد. این استودیو تا حد ممکن تریلر را کوتاه کرده، تا متناسب با پخش در حین رویداد ورزشی پربیننده سوپر بول شود. آن‌ها یکشنبه از تریلر «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) نیز رونمایی کردند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان «رایا و آخرین اژدها» در مورد جنگجویی تنهاست که می‌خواهد آخرین اژدهای دنیا را یافته و قلمرو «کوماندرا» را به کمک آن از تهدید یک شخصیت شرور رها کند. آخرین اژدهای زنده «سیسو» نام دارد و «آکوافینا» بازیگر برنده‌ی گلدن گلوب در نقش آن صداپیشگی کرده است. «سیسو» یک اژدهای آبی است که می‌تواند به شکل انسان درآید. ترن اولین بازیگر آسیای شرقی است که در نقش یکی از شخصیت‌های اصلی انیمیشن‌های دیزنی صداپیشگی می‌کند.

«دان هال» و «کارلوس لوپز استرادا» کارگردانان فیلم اخیراً در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» گفتند که بعضی از صحنه‌های فیلم خشن‌تر از انتظار بوده است: «یک کات از فیلم با صحنه‌هایی که شکستن استخوان و این قبیل را نشان می‌داد وجود داشت.»

«دنیل دای کیم»، «سندرا او»، «جما چان»، «راس باتلر»، «پتی هریسون»، «بندیکت وونگ» و «آلن تودیک» از جمله دیگر صداپیشگان انیمیشن خواهند بود.

دیزنی «رایا و آخرین اژدها» را ۵ مارس سال ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما اکران می‌کند و با قیمت ۳۰ دلار در دیزنی+ به فروش می‌رساند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ۲۰:۲۰

بنظر جذاب میاد

نمایش اسپویل