news-background
news-background

سوپر بول ۲۰۲۱: تریلر جدید فیلم Nobody با بازی «باب اودنکرک»

یونیورسال یکشنبه شب در جریان برگزاری سوپر بول ۲۰۲۱ از تریلر جدیدی برای فیلم «هیچ‌کس» (Nobody) که یک تریلر با مضمون انتقام است و «باب اودنکرک» ستاره‌ی سریال‌های «برکینگ بد» (Breaking Bad) و «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) در آن نقش‌آفرینی کرده رونمایی کرد. بخش زیادی از این تریلر را تصاویر جدید تشکیل داده است.

یونیورسال در تریلر تأکید می‌کند که فیلم اولین آخر هفته‌ی ماه آوریل «تنها در سالن‌های سینما» اکران خواهد شد و به صورت همزمان در پلتفرم‌های دیجیتال قرار نمی‌گیرد.

اودنکرک پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود که این نقش او با آنچه در «بهتر است با سال تماس بگیرید» به نمایش گذاشته متفاوت خواهد بود: «برای این فیلم به حدی کتک خوردم که پدرم درآمد. واقعاً می‌خواستم خارج شوم، می‌خواستم به کلی از حاشیه امنیت خارج شوم. به این مرد متعهد شوم، به خشم او متعهد شوم، به تعهد او به آنچه که می‌خواهد انجام دهد متعهد شوم.»

«کانی نیلسن»، «کریستفر لوید»، «آرزی‌ای»، «گیج منرو»، و «پیزلی کدراث» از جمله دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «درک کولستاد» نویسنده‌ی فیلم اکشن «جان ویک» (John Wick) فیلمنامه‌ی «هیچ‌کس» را به نگارش درآورده و «ایلیا نیشولر» بر روی صندلی کارگردانی آن نشسته است. «کلی مک‌کورمک» و «دیوید لیچ» سازندگان «جان ویک»، «ددپول ۲» و «هابز و شا» از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم بوده‌اند.

«هیچ‌کس» ۲ آوریل در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید