news-background
news-background

سوپر بول ۲۰۲۱: تریلر جدید سریال The Falcon and the Winter Soldier

 

تریلر جدید سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) در حین برگزاری سوپر بول ۲۰۲۱ منتشر شد. این سریال اکشن قرار است در ماه مارس از دیزنی+ پخش شود و دومین عنوان تلویزیونی مارول در این شبکه باشد. سریال «وانداویژن» (WandaVision) که پنج اپیزود از آن روی ایر رفته، یک هفته پیش از آغاز «فالکن و سرباز زمستان» در دیزنی+ به پایان می‌رسد.

در دومین سریال «دنیای سینمایی مارول»، شخصیت «باکی بارنز» و «سم ویلسون» پس از بازنشستگی «استیو راجرز»، باید میراث «کاپیتان آمریکا» را محافظت کنند. هرچند راجرز با بازی «کریس اوانز» در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) سپر «کاپیتان آمریکا» را به «سم ویلسون» با بازی «آنتونی مکی» تحویل داد، اما در این سریال نشان داده خواهد شد که دولت آمریکا قصد دارد «کاپیتان آمریکا» دیگری معرفی کند.

«سباستین استن» بازیگر نقش «باکی بارنز» یا «سرباز زمستان» اخیراً در مصاحبه با «اسوشیتد پرس» وعده داده بود: «ما با این شخصیت‌ها کارهایی می‌کنیم که در گذشته هرگز فرصت انجامش را نداشته‌ایم. یعنی آن‌ها را در شرایطی دیگر نشان خواهیم داد. به ما بسیار خوش گذشته. قطعاً چنین بوده. امکان ندارد با آنتونی [مکی] باشی و به تو خوش نگذرد.» او سپس می‌گوید باکی و سم همیشه هم‌عقیده نیستند: «گاهی دوست دارم او را بکشم. اما اگر تا پایان سریال یکدیگر را به کشتن ندهیم، مشکل دیگری با هم نداریم.»

دیگر بازیگران سریال در کنار استن و مکی، «دنیل برال»، «امیلی ون‌کمپ»، و «وایت راسل» خواهند بود. نویسندگی سریال «فالکن» به «مالکم اسپلمن» سپرده شده که بیشتر با سریال درام شبکه‌ی فاکس از جمله «امپراطوری» (Empire) شناخته می‌شود. «کاری اسکوگلند» نیز برای کارگردانی تمامی اپیزودها انتخاب شده است.

این سریال در ابتدا قرار بود در ماه آگست گذشته از راه برسد و اولین عنوان مارول در دیزنی+ باشد. اما کووید-۱۹ سبب شد که پخش سریال «فالکن و سرباز زمستان» به ۱۹ مارس ۲۰۲۱ موکول شود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید